همشهری آنلاین: ستاره تیم ملی پرتغال هنگام خروج از هتلی در یونان ۲۰ هزار یورو انعام به ۱۰ کارمند آن هدیه داد.

کریس رونالدو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، كريستيانو رونالدو كه پس از حذف پرتغال از بازي‌هاي جام‌جهاني فوتبال روسيه همراه خانواده‌اش در اقامتگاه اختصاصي كاستا ناوارينو در جزيره غربي پلوپونز اقامت كرده بود، تحت تاثير مهمان‌نوازي يوناني‌ها قرار گرفت و آنها را با يك هديه بزرگ مالي شگفتزده كرد. دادن 20 هزار يورو انعام كاري بود كه البته از ستاره تازه تيم يوونتوس ايتاليا انتظار مي‌رفت.

مجله ورزشي آنلاين اسپورتايم در يونان اعلام كرد به هر كدام از 10 كارمند هتل كه در خدمت رونالدو بودند و اعضاي خانواده‌اش را از دسترس پاپاراتزي‌ها دور نگه داشتند، دو هزار يورو پاداش تعلق گرفته است. ويلاي رويال متوني هتل كاستا ناوارينو كه 10 روز ميزبان رونالد و دوستانش بود، براي دور نگه داشتن خبرنگاران و عكاسان مزاحم با تپه‌هاي شني احاطه شده است. آنجلينا جولي و برد پيت هم پيش‌تر در همين هتل اقامت كرده بودند.

رونالدو هفته گذشته از اين ويلا راهي تورين شد تا انتقال خود را از رئال مادريد به يوونتوس نهايي كند. او در آخرين باشگاه دوران حرفه‌اي خود سالانه 30 ميليون دلار درآمد خواهد داشت و پس از چهار سال كفش‌هايش را آويزان مي‌كند.

کد خبر 411266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha