همشهری آنلاین: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل ۹۸ - ۹۷ تصریح کرد که ۱۱ باشگاه از جمله پرسپولیس و استقلال مجوز ثبت قرارداد با بازیکن جدید را ندارند.

فدراسیون فوتبال

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شماره 2 کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آمده است: تا تاریخ 28 تیر 1397، 5 باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان، پیکان و سایپا دارای حکم قطعی و لازم الاجرا که منجر به حل و فصل نشده باشد، نبوده و مجوز لازم در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را از کمیته وضعیت اخذ کرده‌اند.

با این حال در مدت زمان مشابه، باشگاه‌های نفت مسجد سلیمان، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان، پرسپولیس (مطابق رای فیفا نیز از ثبت قرارداد بازیکن جدید محروم است)، تراکتورسازی تبریز، استقلال، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم دارای حکم یا احکام قطعی و لازم الاجرا از کمیته وضعیت هستند.

براین اساس، این باشگاه‌ها تا حل و فصل پرونده‌های خود، امکان صدور مجوز از سوی کمیته وضعیت جهت ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نخواهند داشت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بدیهی است که باشگاه‌های بدهکار قید شده در بند 2 این اطلاعیه، چنانچه تا پایان مهلت نقل و انتقالات آغاز فصل 97-98 اقدام به حل و فصل پرونده‌های خود نکنند، صدور مجوز از سوی کمیته وضعیت جهت ثبت قرارداد بازیکنان جدید، برای آن باشگاه ها در این پنجره نقل و انتقالات، امکان پذیر نخواهد بود.

این اطلاعیه در حالی صادر شده است که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از روز پنجشنبه 4 مرداد ماه آغاز می‌شود و بسیاری از تیم‌هایی که نمی‌توانند بازیکن جذب کنند، با بازیکنان بسیاری قرارداد امضا کرده‌اند.

کد خبر 411189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha