مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه داستان‌نویسی بهمن تمدید شد.

خانه کتاب نشر دف

دبيرخانه جايزه ادبي داستان كوتاه بهمن به علت استقبال مخاطبان در روزهاي پاياني مهلت فراخوان آثار، طي اطلاعيه‌اي مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان به شركت در اولین دوره مسابقه داستان‌نویسی «داستان بهمن» را تا بيست و هشتم تير ماه تمديد كرد .
اين مسابقه كه به همت خانه کتاب نشر دف برگزار مي‌شود؛ پيشتر هدف خود را برداشتن گامی درجهت اعتلای فرهنگ و ایجاد شوق و انگیزه برای استعدادهای ناشناخته داستان‌نویسی معرفي كرده‌است .
در متن اطلاعيه تمديد فراخوان اين جايزه آمده است:" فقط کسانی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند که هنوز موفق به چاپ آثارشان در قالب یک کتاب نشده‌اند. ضمن اين كه در این مسابقه شرط سنی وجود ندارد. هر نویسنده فقط بايد یک داستان را با نام مشخص ارسال کند و داستان‌ها باید بین حداقل پانصد تا حداکثر سه هزار کلمه باشد. نثر پاکیزه و عاری از غلط‌های املایی و دستوری شرط مقدماتی برای ورود به مسابقه است. به این معنی که داوران هنگام مطالعه داستان با رسیدن به اولین غلط فاحش املایی یا دستوری، اجازه دارند آن را از دور مسابقه خارج کنند. فرم و محتوای بدیع و پرهیز از تقلید و تکرار شرط دوم راهیابی اثر به مراحل بعدی خواهد بود.

مهلت ارسال داستان از بیست و هشتم بهمن ماه 1396 تا پایان بیست و هشتم تیر ماه سال 1397 است و این مهلت تمدید نخواهدشد.

شرکت‌کنندگان با عضویت درکانال تلگرامی خانه کتاب نشر دف، (به نشانی: dafpublishingco@) می‌توانند در جریان اخبار «مسابقه داستان‌نویسی بهمن» قرار بگیرند.

هیچ یک از داوران مسابقه تا پایان انتخاب نهایی از اسامی نویسندگان یا شرکت‌کنندگان اطلاع پیدا نخواهندکرد.

 

 

کد خبر 410418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha