همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز جدول اصلی رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تا تنیسورهای حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دهند.

در پایان یونس طلاور و فاطمه سادات زنجانی با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی دو بخش دختران و پسران را کسب کردند.

در بخش انفرادی پسران، یونس طلاور صاحب عنوان قهرمانی شد، سامان رضائیان عنوان دوم را به خود اختصاص داد، آرتین نظری سوم شد و امیررضا آرمیون نیز عنوان چهارم را از آن خود کرد.

در بخش دو نفره پسران تیم آریو جوادی - آرتین نظری قهرمان شد، زوج امیرعلی قوام - کسری رحمانی نايب قهرمان شد و تیم‌های امیررضا آرمیون- سامان رضائیان و یونس طلاور- علیرضا گلزاد سوم مشترک شدند.

در بخش دختران فاطمه سادات زنجانی قهرمان شد، دنیا عامری در جایگاه دوم ایستاد، ماندگار فرزامی سوم شد و اریکا جعفر عنوان چهارم را از آن خود کرد.
در بخش دو نفره بخش دختران نیز تیم‌های دنیا عامری - ماندگار فرزامی و مهرسا قاووشی حسینی - فاطمه سادات زنجانی در جایگاه نخست و دوم ایستادند و کمند افشارزاده - هانا سلطانی و رها قاسمی - اریکا جعفر سوم شدند.

در این دوره از پيكارها 32 تنیسور از کشورهای برونئی، سوریه و ایران و در بخش دختران نیز 9 شرکت‌کننده از ایران حضور داشتند.

زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی به مدت یک هفته میزبان تنیسورهای نوجوان بود.

سرداوری این دوره بر عهده سامان حسنی، داور نشان برنز کشورمان بود.

 

کد خبر 410299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha