پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

آیین بزرگداشت و تجلیل از عزت‌الله انتظامی بازیگر سینمای ایران ششم مهرماه درمقر سازمان آموزش علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در پاریس برگزار می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همه ساله رایزنی‌های فرهنگی کشورهای مختلف در آخرین هفته ماه سپتامبر برنامه‌ای با عنوان هفته فرهنگ‌های خارجی برگزار می‌کنند.

دراین هفته هر کشور یکی از مهمترین شخصیت‌های فرهنگی هنری خود را محور برنامه قرار می‌دهد که در برنامه امسال، رایزنی ایران در فرانسه، از عزت الله انتظامی هنرمند برجسته سینمای ایران دعوت کرده است تا در این آیین شرکت کرده و مورد تقدیر قرار گیرد.

در حاشیه این مراسم، همچنین نمایشگاه عکس، پوستر و وسایل شخصی استاد انتظامی توسط وی در محل خانه فرهنگ ایران در پاریس برگزار می‌شود.

دراین نمایشگاه پوستر فیلم‌هایی که انتظامی در آنها نقش‌آفرینی کرده است به همراه آرشیو عکسهای شخصی وی و لوح تقدیر فیلم "گاو" به نمایش درمی‌آید.

در این مراسم که با همکاری رییس موزه سینما، سفارت فرانسه در تهران، نماینده ایران در یونسکو و  بنیاد سینمایی فارابی و رایزن فرهنگی ایران در فرانسه برگزار خواهد شد، نویسندگان و سینماگران فرانسوی و ایرانیهای مقیم فرانسه حضور می‌یابند.

کد خبر 4100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز