همشهری آنلاین: یک مدیر ارشد و سه کارمند در استان ایلام به اتهام اختلاس و کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی دستگیر شدند.

اختلاس

حجت الاسلام علی نظر تیموری کیا معاون دادستان ایلام در اینباره به ايلنا، گفت: یکی از مدیران کل استان ایلام به همراه سه تن از همکارانش به اتهام اختلاس و کلاهبرداری دستگیر و قرار بازداشت موقت صادر شد.

وی با بیان اینکه این پرونده پس از شکل گیری در سازمان بازرسی استان برای سیر مراحل قانونی و قضایی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام قرار گرفته است، اظهار داشت: این پرونده هم اکنون در یکی از شعبات دادسرای ایلام تحت بررسی و رسیدگی دقیق است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با این پرونده اختلاس و کلاهبرداری تاکنون مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی استان و سه تن از همکاران وی دستگیر و بازداشت شده‌اند، افزود: فعلاً رقم این اختلاس و کلاهبرداری قریب ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون دادستان ایلام با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده با سرعت و دقت در حال انجام است، یادآور شد: همگان بدانند که برخورد محاکم قضایی با اختلاسگران، قانون شکنان و متصرفان اموال دولتی بسیار سخت و بدون اغماض خواهد بود.

حجت الاسلام تیموری کیا تصریح کرد: ضرورت دارد که دستگاه‌های نظارتی بیش از پیش پای کار باشند و نگذارند که هر از گاهی اینگونه اختلاس‌ها و دست درازی‌های به بیت‌المال شکل بگیرد.

کد خبر 409591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha