همشهری آنلاین: سردار آزمون مهاجم ۲۳ ساله و رضا قوچان نژاد با انتشار پیامی به صورت رسمی از ادامه حضور در تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کردند.

آزمون و قوچان‌نژاد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار آزمون مهاجم 23 ساله تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل عملکرد خود در جام جهانی 2018 روسیه مورد انتقاد برخی هواداران قرار گرفته بود به صورت رسمی با انتشار پیامی از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد.

آزمون که بر خلاف قوچان نژاد از زحمات کی روش تشکر ویژه ای کرده بود دلیل خداحافظی خود را برخی بی مهری ها اعلام کرد و گفت با توجه به بیماری مادر خود تصمیم گرفت بین او و تیم ملی، مادر خود را انتخاب کند.

آزمون اعلام کرده توهین هایی در طول جام جهانی به او شده اصلا به حق نبوده و جدایی از تیم ملی برای او دردناک است.
دومین خبر مربوط به تیم ملی که شاید قابل پیش بینی‌تر از خدافظی آزمون بود خداحافظی دیگر مهاجم تیم ملی است.

رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در سال 2014 گل صعود این تیم به جام جهانی برزیل را به ثمر رساند امروز به صورت رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

قوچان نژاد که در لیست نهایی کی روش برای جام جهانی 2018 قرار داشت موفق به حضور در میدان در سه دیدار تیم ملی در این رقابت‌ها نشد.

رضا قوچان نژاد که در هیرنفین هلند بازی می‌کند 6 سال پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه ب بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی با کسب 4 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم‌های اول و دوم (پرتغال و اسپانیا) و بالاتر از مراکش در مکان سوم این گروه قرار گرفت.

کد خبر 409218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha