مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: باز آلدرین دومین انسانی که روی ماه قدم گذاشته‌ از دو فرزند و شریک تجاری خود به اتهام استثمار، کلاهبرداری و تهمت زنی به دادگاه شکایت کرده‌است.

باز آلدرین

براساس گزارش گاردين، باز آلدرين فضانورد سابق ناسا دو فرزند و شريك تجاري خود را به خاطر متهم كردنش به بيماري آلزايمر و زوال عقل گناهكار مي‌داند.

باز آلدرین ادعا دارد پسرش اندرو و دخترش جنيس كه نظارت بر شركت خصوصي آلدرين را به عهده دارند، از ميراث او و سرمايه اين شركت براي بهبود منافع شخصي خود استفاده كرده‌اند. براساس اين شکایت که در دادگاهی در فلوریدا اقامه شده است،‌اندرو طي دو سال گذشته نزديك به نيم ميليون دلار از حساب شخصي پدرش برداشت كرده‌است.

آلدرين 88 ساله هفته گذشته در مصاحبه‌ای با روزنامه وال استریت‌ژورنال گفت: به ذهن هیچ کس نمي‌رسد که من نیازی به قیم داشته باشم. او در شکایت خود به دادگاه مدعی شد دختر، پسر و مدیر سابق او با ممانعت از ازدواجش روابط شخصی و عاطفی او را زیر سوال برده‌اند.

مدیریت دو دارایی آقای آلدرین یعنی شرکت خصوصی او و سازمان غیر انتفاعی‌اش به نام بنیاد اشتراک فضا موضوع این شکایت است. فرزندان آلدرین كه 60 ساله هستند ادعا دارند پدرشان به تازگي با افرادي نشست و برخاست می‌کند که می‌خواهند میان او و خانواده‌اش جدایی بیاندازند. فرزندان آلدرين همچنين از ولخرجی‌های سرسام‎آور پدرشان ابراز نگرانی کرده‌اند.

در شکایت آقای آلدرین آمده مدیر و پسرش کنترل دارایی‌های او از جمله میلیون‌ها دلار یادگاری‌های سفر به فضا و اشیاء فضایی را به شكلي غير‌قانوني و در راستاي منافع شخصي شان در اختیار گرفته‌اند. آلدرین این دو را متهم می‌کند که سال‌هاست با ادعای مبتلا بودن او به فراموشی و آلزایمر در پی تخریب وجهه و میراثش هستند.

کد خبر 408999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha