همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

ادیانی

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام خطاب به ادیانی آمده است: انتصاب جنابعالی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موجب مسرت و خرسندی شد.

بدون تردید انتصاب فردی مجاهد و مخلص و فاضل که عمری را در راه خدمت به دین مبین اسلام گذرانده است، دستمایه‌ای است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را در انجام مأموریتهای خطیر با حفظ معنویت و تعمیق آن در آحاد کارکنان خدوم و مردم دار نیروی انتظامی رهنمون خواهد کرد.

اینجانب این انتصاب شایسته را از طرف خود و کارکنان وزارت دفاع به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت باریتعالی موفقیت در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج الله تعالی فرجه شریف) همراه با سلامتی آرزو مندم.

کد خبر 408414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha