یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اتخاذ تصمیم درباره پرونده پرسپولیس در دادگاه عالی ورزش یک ماه تمدید شده است و نتیجه آن اول تیر ماه اعلام می‌شود.

پرسپولیس

به گزارش مهر، مهدی ذاکر وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه، در خصوص آخرین وضعیت پرونده محرومیت باشگاه در C.A.S گفت: پرونده در دادگاه حکمیت ورزشی تحت رسیدگی است و وکلای خارجی باشگاه به صورت ویژه و مستمر پرونده را پیگیری می‌نمایند.

وی با بیان اینکه هیچ رأیی از C.A.S صادر نشده و موارد مطروحه در رسانه‌ها، گمانه‌زنی رسانه‌ای است، بیان داشت: پس از جلسه استماع در تاریخ سوم اردیبهشت ۹۷ که با حضور سرپرست باشگاه و وکیل خارجی انجام شد، دادگاه داوری ورزشی طی دو نوبت، موعد اتخاذ تصمیم در این حضور را تمدید نموده است که تاریخ یکم خرداد موعد اتخاذ تصمیم را برای یک ماه دیگر تمدید و چنانچه مجددا تجدید ننمایند تا تاریخ یکم تیر ماه نتیجه آن دادگاه اعلام می‌شود.

ذاکر در ادامه افزود: باشگاه ریزه اسپور مکاتبه خوبی با C.A.S انجام و صراحتا اعلام نموده است که طی مذاکرات با باشگاه پرسپولیس، حسن نیت باشگاه، احراز و ریزه اسپور به دنبال محکومیت و محرومیت باشگاه پرسپولیس نیست. از طرف دیگر وکلای خارجی پرونده نیز به صورت مستمر پیگیر نتیجه دادگاه می‌باشند.

وی در ادامه گفت: طبق مقررات دادگاه (C.A.S) چنانچه طرفین پرونده خواستار محرمانه ماندن و عدم افشای جزئیات پرونده باشند، اطلاع رسانی در خصوص پرونده، جزئیات و کلیات جلسات و سایر موارد حتی در سایت رسمی دادگاه داوری ورزش درج نخواهد شد و حتی مکاتبات و رای C.A.S به فدراسیون‌ها نیز ارسال نمی‌گردد.

مهدی ذاکر در پایان با اشاره به ماده ۶ مقررات تعیین وضعیت و نقل و انتقالات فیفا بیان داشت: چنانچه به هر علت نتیجه دادگاه منفی باشد که امیدواریم اینگونه نباشد، با تجویز ماده موصوف و با توجه به خاتمه نقل و انتقالات در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ و انجام محرومیت، باشگاه پرسپولیس می‌تواند تحت شرایطی و مطابق قانون پس از تاریخ مذکور بازیکن آزاد ثبت نماید. البته در این خصوص، استعلام انجام شده که منتظر پاسخ فیفا هستیم.

کد خبر 407226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha