همشهری آنلاین: رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال خودروهای تولید سال ۹۲ هم باید معاینه فنی بگیرند، از مراجعه ۹۲ هزار خودرو برای دریافت معاینه فنی برتر خبر داد.

معاینه فنی خودرو

به گزارش ایسنا، نواب حسینی‌منش در مورد برقرار شدن وضعیت عادی در مراکز معاینه فنی و کم شدن مدت انتظار گفت: طی 2 ماهه ابتدایی سال به علت آنکه خودروهای تولید سال 92 نیز مشمول اخذ معاینه فنی شده و همچنین مراجعه خودروها برای دریافت معاینه فنی برتر شاهد ایجاد ازدحام و مراجعه زیاد همشهریان به برخی از مراکز معاینه فنی بودیم که طبیعتا صف انتظار را طولانی کرده بود. به همین دلیل نسبت به افزایش ساعت کاری و شیفت بندی مراکز و همچنین استقرار 3 واحد معاینه فنی سیار سعی کردیم هر چه بهتر به مراجعات شهروندان پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با ارسال عدد "1" به سامانه 2000112 از طول صف مراکز معاینه فنی باخبر شده و بر اساس آن حضور خود را تنظیم کنند، گفت: خودروها کاملا به صورت اختیاری در صورت داشتن شرایط فنی لازم می‌توانند نسبت به گرفتن معاینه فنی که آلایندگی خودرو را در دو دور موتور آرام و 2500 دور در دقیقه اندازه گیری می‌کند، اقدام کنند تا از تخفیف 20 درصدی ورود به محدوده طرح ترافیک بهره مند شوند.

رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان این که از ابتدای اجرای طرح معاینه فنی برتر حدود 92 هزار دستگاه خودرو معاینه فنی برتر دریافت کرده‌اند گفت: 40 هزار دستگاه خودرو با سن تولید کمتر از 4 سال نیز بدون داشتن الزام قانونی و تنها برای تخفیف 20 درصدی توانستند معاینه فنی خود را دریافت کنند.

کد خبر 406933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha