همشهری‌آنلاین: ولیعهد عربستان سه‌شنبه هشتم خرداد بعد از مدت‌ها بالاخره در انظار ظاهر شد و ریاست نشست شورای امور اقتصادی و توسعه را در کاخ السلام در جده برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، روزنامه الشرق الاوسط در تلاشی دیگر برای پایان دادن به شایعه‌ها درباره زخمی شدن یا حتی کشته شدن ولیعهد سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ سلطنتی تصاویری را منتشر کرد که مربوط به حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در راس نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بود. در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.

در همین راستا، مجتهد، افشاگر مشهور عربستانی در توییتر نوشت که محمد بن سلمان از زمان ناپدیدشدنش با کشتی در دریای سرخ در رفت و آمد است و برخی مواقع در یکی از کاخ‌های ساحل این دریا اقامت می‌کند و با مسئولان اسرائیلی دیدار داشته است.

او گفت: نمی‌توانیم زخمی شدن محمد بن سلمان در حادثه الخزامی را تأیید یا تکذیب کنیم. نزدیکان بن سلمان و کسانی که با او در ارتباطند می‌گویند او عمدا بعد از این حادثه مخفی شده تا دیگران این فکر را بکنند که زخمی شده یا مرده و از این طریق بتواند تمامی پسرعموهایش را که قصد کودتا علیه او را دارند شناسایی و نابود کند.

saudi۲

کد خبر 406881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha