همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال مغلوب فرانسه شد.

Ebadipoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در پيكارهای لیگ ملت‌های جهان از ساعت 20 به وقت محلی در سالن کیندرآرنای شهر روئن فرانسه به مصاف تیم میزبان رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 1 و با امتیازهای 25 بر 20، 24 بر 26 ، 25 بر 20 و 25 بر 17 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی ایران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، امیر غفور و مهدی مرندی آغاز کرد.

در مقابل لوران تیلی از جان پاتری، بنجامین تونیوتی، اروین انگاپت، نیکولاس لگوف، تیبو روساد، بارتلمی شینانیزه استفاده کرد.

در پايان اين ديدار دو بازیکن ایران و فرانسه، امیر غفور و اروین انگاپت به طور مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کردند.

غفور و انگاپت در این دیدار 18 امتیاز برای تیم خود کسب کردند تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به پاتری، به عنوان امتیازآورترین بازیکنان میدان شناخته شوند.

شاگردان ایگور کولاکوویچ شنبه (5 خرداد) در دومین مسابقه خود از ساعت 17 به وقت محلی (19:30 به وقت ايران) باید برابر استرالیا قرار بگیرند؛ استرالیایی‌ها در نخستین مسابقه خود با نتیجه 3 بر 1 مغلوب ژاپن شدند.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2018 ششمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت‌های والیبال برگزار می‌شود، تجربه می‌کند.

 

کد خبر 406421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha