همشهری آنلاین: رئیس مجلس با بیان اینکه اکنون ۴ و نیم میلیون کارمند دولتی داریم که تعداد زیادی است و نباید این میزان را افزایش دهیم گفت: نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم.

لاریجانی علی

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، امروز جمعه ( ۴خردادماه) در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، اظهار داشت: برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب روستایی می‌توان از روستائیان استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم برخی روستاها حتی برای آسفالته کردن جاده‌های روستایی هزینه‌هایی را تقبل می‌کنند، البته شرایط همه روستاها یکسان نیست و نمی‌توان انتظار کمک از همه روستاها داشت.

وی افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی را قبول دارم، زیرا زیان ده هستند و قیمت گذاری مناسبی برای آب روستایی دیده نشده است، البته در شرایط فعلی روستاها نیز وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و نمی‌توان به مردم فشار آورد.

لاریجانی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، گفت: در زمینه راه مناسب برای کسب درآمد برای شرکت آب و فاضلاب روستایی فکر کنید، زیرا تصور اینکه دولت به آب و فاضلاب روستایی کمک کند، غلط است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم، بیان کرد: اکنون ۴ و نیم میلیون کارمند دولتی داریم که تعداد زیادی است و نباید این میزان را افزایش دهیم.

کد خبر 406393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha