مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تغییر ساعات پیک ترافیک تهران با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

ترافیک

سرهنگ محمد رازقی، رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ترافیک معابر وبزرگراه‌های تهران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: صبح امروز(شنبه 29 ارديبهشت) که به نوعی اولین روز کاری در ماه مبارک رمضان است ترافیک صبحگاهی و بار ترافیکی ورودی تهران با تأخیر آغاز شد و از حوالی ساعت 7 صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در بزرگراه‌های همت، حکیم‌، آزاد راه تهران - کرج، نواب، شهید لشکری، بابایی،‌امام علی، زین‌الدین و... بودیم.

سرهنگ محمد رازقي افزود: پیش‌بینی می‌شود که ساعات پیک ترافیک در عصر امروز نیز تغییر کند. در همین راستا احتمالا از ساعت 4 بعداز ظهر تا هنگام اذان مغرب با ا فزایش حجم ترافیک در معابر تهران رو به رو هستیم.

او از شهروندان خواست که زمان سفر خود را در سطح شهر مدیریت کرده و آن را به ساعات پیک ترافیک موکول نکنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین با اشاره به فعالیت شبانه برخی مراکز تفریحی و تجاری در ایام ماه رمضان اظهار کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی‌های ترافیکی لازم انجام شده است و ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برخوردار هستند.

کد خبر 405820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha