شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو شرکت AT&T و ورایزون اعلام کردند در اواخر سال جاری فروش اولین گوشی‌های هولوگرفیک خود را آغاز خواهند کرد.

براساس گزارش CNN، گوشي هوشمند "رد هيدروژن وان" ( Red Hydrogen One) اولين محصول شركت ويديويي رد (RED) به شمار مي‌رود.

ويژگي جذاب اين گوشي اندرويدي نمايشگر هولوگرافيك آن است كه تصاويري سه‌بعدي را كه مي‌توان بدون نياز به عينك‌هاي خاص به راحتي آنها را مشاهده كرد، نمايش مي‌دهد. كاربر مي‌تواند تصاوير را از پهلو و از پشت‌سر به راحتي مشاهده كند و با استفاده از اشارات و حركاتي خاص با آنها تعامل برقرار سازد. اين گوشي همچنين براي ضبط تصاوير سه‌بعدي به يك دوربين ويژه مجهز است.

توليد‌كنندگان با هدف افزايش انگيزه در خريداران براي خريداري گوشي‌هاي جديد‌تر دست به افزودن ويژگي‌هاي جديد به محصولات خود زده‌اند،‌ از توليد گوشي‌هاي ضد آب گرفته تا متحرك سازي اموجي‌ها،‌از اين رو هنوز مشخص نيست نمايش دادن تصاوير سه‌بعدي در بالاي نمايشگر يك گوشي تنها يك زرق و برق تبليغاتي است يا كاربري واقعي و خاصي دارد.

قرار است اين گوشي در سال 2018 و در پايان تابستان وارد بازار شود، درحالي‌كه هيچ‌يك از دو شركت اطلاعاتي درباره قيمت فروش آن ارائه نكرده‌اند اما در دوره پيش‌فروش، محدوده قيمت براي مدل آلومينيومي اين گوشي 1295 دلار و براي مدل تيتانيومي آن 1595 دلار اعلام شده‌‌است.

کد خبر 405799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha