همشهری آنلاین: رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید. ‌ علیرضا گل‌زاد و فاطمه سادات زنجانی قهرمان شدند.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز تور تنیس زیر 14 سال آسیا به میزبانی هیات تنیس مازندران (ساری) و در مجموعه ورزشی داراب برگزار شد.

در فینال بخش انفرادی پسران، علیرضا گل‌زاد موفق شد با نتیجه ( 1-6 , 3-6 ) امیرعلی قوام را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کند . قوام نایب قهرمان شد و امیررضا آرمیون نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش انفرادی دختران، فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 2-6 و 4-6) ماندگار فرزامی را مغلوب کرد. فرزامی نایب قهرمان شد و آرسیا سبزه‌زار نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.

همچنین پیش از این و با انجم دیدارهای فینال بخش دو نفره بخش پسران ، زوج امیر علی قوام - ارتین نظری با نتیجه ( ۷-۱۰ ) ۱-۶و ۷-۵ ) تیم علیرضا گل زاد - الیاسی را از پیش رو برداشتند تا صاحب عنوان قهرمانی شوند. تیم گل زاد - الیاسی نايب قهرمان شد و تیم های امیر رضا آرمیون - حسین شهرزاد و کیان محمدی و پدرام توکلی مشترکا سوم شدند.

همچنين در بخش دختران تیم آرسیا سبزه زار - رومینا زینالی با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) زوج دنیا عامری- فاطمه سادات زنجانی را از پیش رو برداشت و صاحب عنوان قهرمانی شد. تیم عامری- زنجانی در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های ماندگار فرزامی - مهرانه ظهوریان و گلنساء اکبری و هانا سلطانی نیز سوم منشترک شدند.

در جدول اصلی پسران 32 و در بخش دختران 15 تنیسور ایرانی حضور داشتند و این مسابقات پس از یک هفته رقابت تنیسورها به پایان رسید.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

کد خبر 405179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha