مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

پنجمین نمایشگاه عطر سیب با هدف حمایت از هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌های تهران از چهارشنبه 12 دی‌ تا شنبه 22 دی‌ در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست خبری در این باره گفت: «درواقع محل برگزاری نمایشگاه به این دلیل در فرهنگسرای بهمن انتخاب شده  که این‌جا بیشتر محل تجمع هیأت‌های مذهبی است و نزدیک به 60درصد هیأت‌های عزاداری در شرق و جنوب تهران هستند و از سویی نیز این محل خارج از محدوده‌ طرح ترافیک است و برای دریافت و انتقال اقلام راحت‌تر اقدام می‌شود. »

احمد نوریان ادامه داد: «امسال ستاد محرم شهر تهران تشکیل شده و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی تهران، نهادهای عضو ستاد محرم هستند».

به گفته نوریان، امسال 12هزار هیأت، حسینیه و مسجد تحت پوشش نمایشگاه عطر سیب قرار دارند که به تفکیک، 1800 حسینیه، 1200 مسجد، 4150 هیأت مستمر، 4700 هیأت موردی و 550 هیأت دانش‌آموزی از خدمات ارائه‌شده در نمایشگاه بهره‌مند می‌شوند.

بر این اساس، مساجد تا سقف 300هزار تومان، حسینیه‌ها 250هزار تومان، هیأت‌های مستمر 220هزار تومان، هیأت‌های موردی 170هزار تومان و هیأت‌های دانش‌آموزی 100هزار تومان اعتبار دارند و می‌توانند با تخفیف، اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

کد خبر 40489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز