همشهری آنلاین: پس از پایان رقابت‌های قهرمانی کشور نونهالان کاراته که طی دو روز برگزار شد، نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی معرفی شدند و تیم تهران بر سکوی نخست قرار گرفت.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، پيكارهای قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی نونهالان پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اردیبهشت ماه با حضور 562 کاراته‌کا در سالن طالقانی شهرری برگزار شد و تیم تهران با کسب 1 طلا، 3 نقره و 4 برنز بر سکوی نخست قرار گرفت.
تیم‌های کرمان و گیلان هر کدام با یک طلا و یک نقره به طور مشترک دوم شدند و مازندران با 1 طلا و 3 برنز سوم شد.

  • اسامی نفرات برتر کاتا و کومیته:

کاتای انفرادی، امیرحسن معین‌الدینی از کرمان اول شد، امیرمحمد عامری از کرمان در مکان دوم قرار گرفت، آکام خندانی از کردستان و متین محمدی یکتا از قم سوم مشترک شدند.

وزن ۴۲- کیلوگرم، مرتضی ملکی از مرکزی در مکان نخست ایستاد، مازیار حبیب‌پور کارسیدان از گیلان دوم شد، محمدامین رستمی از مازندران و رضا نصیری همپا از البرز سوم شدند.

وزن 47- کیلوگرم، مهدی محمدی از قم اول شد، سیدسبحان حسینی از گلستان در مکان دوم ایستاد، عرفان رضایی و علی‌اصغر پورقنبر، هر دو از تهران سوم مشترک شدند.

وزن ۵۲- کیلوگرم، امیررضا برزویی از کرمانشاه اول شد، معراج محمدی از قزوین در رده دوم ایستاد، رضا دهقان موری‌آبادی از قم و حسین علینژاد از مازندران سوم مشترک شدند.

وزن ۵۷- کیلوگرم، سید مبین سادات صدیقی از گیلان اول شد، علیرضا حیدریان از قزوین در مکان دوم قرار گرفت، امیرحسین دلیری از اردبیل و محمدحسین شیرصفت از فارس سوم شدند.

وزن 63- کیلوگرم، محمدمهدی پارسا از لرستان مقام نخست را کسب کرد، فربد بهادری از تهران دوم شد، راژان عارفی از کردستان و علی رضایی از مرکزی عنوان مشترک سومی را از آن خود کردند.

وزن ۷۰- کیلوگرم، نیما خادمی‌نیا از مازندران اول شد، محمد سروش محمدی از تهران در مکان دوم قرار گرفت، امیرحسین بابایی از تهران و مصطفی غلامی از تهران رده سوم مشترک را در اختیار گرفتند.

وزن ۷۰ + کیلوگرم، علی توکلی از تهران مقام اول را به دست آورد، سیدمحمدمهدی جوهری از تهران بر سکوی دوم ایستاد، سید ایلیا کاظمی از مازندران و ابوالفضل نصیری از قزوین سوم مشترک شدند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم قزوین رسید.

 

کد خبر 404546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha