همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان عنوان نایب قهرمانی و سومی رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان را از آن خود کردند. نمایندگان ترکیه قهرمان شدند.‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد تا تکلیف قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شود.

در فینال بخش دختران، اوزلم اوسلو از ترکیه با نتیجه ( 1-6 و 1-6) مقابل مشکات‌الزهراء صفی از ایران به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده کشورمان صاحب عنوان نايب قهرمانی شد و مهتا خانلو از ایران و تنیسور دیگري از ترکیه سوم مشترک شدند و در بخش دو نفره نیز تیم‌های ترکیه عناوین قهرمانی و نايب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و تیم‌های اوکراین و زوج درسا چراغی از ایران و چین تایپه سوم مشترک شدند.

در فینال انفرادی بخش پسران، کان کپل از ترکیه با نتیجه ( 1-6 و 4-6) مقابل تنیسور اوکراینی به پیروزی دست یافت و جام قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده اوکراین نايب قهرمان شد و سینا مقیمی از ایران و ونگ از هنگ کنگ سوم مشترک شدند.

و در نهایت در فینال بخش دو نفره، تیم اوکراین قهرمان شد، سینا مقیمی از ایران به همراه زوجی از روسیه نايب قهرمان شدند و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های ترکیه و رهام عباسی - محمد کتیبه از ایران رسید.


در بخش پسران 48 تنیسور از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین، چک، آلمان، ارمنستان و افغانستان، و در بخش دختران 30 بازیکن از کشورهای ترکیه، ایران، اوکراین، ارمنستان و هند حضور داشتند.

پيكارهای بین‌المللی تنیس جوانان در رده سنی زیر 18 سال از 1 الی 8 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی هیات تنیس اصفهان و در مجموعه ورزشی 22 بهمن برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی، داور نشان برنز کشورمان بود.

 

کد خبر 404164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha