همشهری آنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران از تشکیل تیم پنج نفره در شورا برای گفت‌وگو با هفت کاندیدای پست شهرداری برای ارائه برنامه خبر داد.

ایسنا نوشت: علی اعطا با بیان اینکه هیاتی پنج نفره متشکل از هاشمی، رسولی، امینی، آروین و بنده تشکیل شده که با هفت گزینه شهرداری تهران جلسه داشته باشیم، گفت: در فاصله چند روز آتی با گزینه های شهرداری به صورت مجزا جلسه خواهیم داشت تا در مورد برنامه‌های آنها و چارچوبی که باید در قالب آن برنامه را به شورا ازائه دهند گفت وگو کنیم.

وی با بیان اینکه این جلسات تا روز یکشنبه به پایان می رسد و بعد از آن کاندیدا مهلت دو هفته ای برای تدوین برنامه های خود دارند گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هفت کاندیدا در روزهای 16 و 17 اردیبشهت(یکشنبه و دوشنبه) می بایست برنامه های خود را برای اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه تشریح کنند که برهمین اساس مهلت دوساعته ای به هر کاندیدا داده می شود که در ساعت اول به تشریح برنامه های خود و در ساعت دوم به سوالات اعضا پاسخ دهند.

اعطا در مورد برنامه حضور و ارائه هفت کاندیدای شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر گفت: محمدابراهیم انصاری لاری اولین کاندیدایی خواهد بود که به ارائه برنامه می پردازد که برهمین اساس در روزیکشنبه 16اردیبهشت ماه از ساعت 8تا10 برنامه های خود را تشریح می‌کند، پس اطز وی به ترتیب سیدمحمدافشانی از ساعت 10:30تا 12:30، سمیع الله حسینی مکارم از ساعت 14 تا 16 و حجت میرزائی از ساعت 16:30تا 18:30 برنامه های خود را شرح می دهند.

وی افزود: در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه نیز محمود حجتی از ساعت 8تا10، پیروز حناچی از ساعت 10:30تا 12:30 و سیدمحمود حسینی از ساعت 14تا 16 برنامه های خود برای اداره شهر تهران را تشریح می‌کنند.

اعطا با بیان اینکه پس از استماع برنامه کاندیداهای شهرداری، نهایتا دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی در روز 18اردیبهشت ماه انتخاب می شوند گفت: براساس تصمیم شورای شهر تا روز 23اردیبهشت ماه که شهردار تهران انتخاب می‌شود فرصت داریم تا با معاونین شهردار احتمالی آشنا شویم و در این مدت(از 18تا 23 اردیبهشت) معاونین پیشنهادی گزینه های شهرداری با کمیسیون های تخصصی جلسه داشته و برنامه های خود را شرح خواهند داد.

کد خبر 403841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha