همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر از تلاش های سردار پاسدارعلی فضلی جانشین سابق فرماندهی بسیج گفت: بسیج ظرفیت عظیمی برای همکاری با دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) دارد.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش بسیج؛ سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور به همراه حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و جمعی از معاونین سازمان بسیج با حضور در دانشگاه تربیت افسری امام حسین (ع)، مسئولیت جدید سردار فضلی را تبریک گفتند.

در این دیدار سردار غیب پرور با تشکر از مجاهدت‌های قریب به یک دهه ای سردار فضلی در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: زحمات سردار فضلی در طول عمر با برکت ایشان، فراوان است و خداوند عمر پر برکتی به وی داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدمت در سنگر انقلاب اسلامی توفیق بزرگی است و فعالیت در خیمه ولایت، منت بزرگی است که خداوند سبحان به ما عنایت فرموده است.

حجت الاسلام تویسرکانی نیز با بیان اهمیت و جایگاه سپاه گفت: سپاه عزیز است و در این سپاه عزیز و مقتدر؛ حاج علی فضلی یکی از عزیزترین‌ها است.

وی، یاد آوری نعمات الهی را برای ازدیاد عنایات الهی ضروری دانست و بیان داشت: این روحیه بسیار شایسته و خوب است که ما در جایگاهی قرار گیریم که مسئولیت‌ها ما را کوچک و بزرگ نکند و تغییر مسئولیت‌ها در ما هیچ گونه تغییر احساسی به وجود نیاورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: الحمد لله سپاه مهد انسان های والا و مجاهد است و ادب و تواضع حاج علی فضلی همواره برای همگان درس آموز بوده و بنده همیشه این روحیه سردار فضلی را در طول این سال ها در بسیج مشاهده کرده ام.

در ادامه نشست، سردار فضلی ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران بسیج عنوان کرد: همه خاطرات من از بسیج، خاطراتی خوش و به یادماندنی است که لحظه لحظه آن مجاهدت های بسیجیان و فرماندهان بسیج بوده است.

فرمانده جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، صداقت را شرط اصلی عنایات الهی خواند و تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا در روز قیامت، مدیون امام و شهدا نگردیم لذا تا جایی که می توانیم باید کار کنیم.

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) دارای پنج دانشکده دارد که عبارتند از دانشکده امنیت که به منظور تربیت نیروهای مورد نیاز گردان های امام علی(ع)، امنیت پرواز و حفاظت از شخصیت ها فعالیت می کند؛ دانشکده اطلاعات با هشت گرایش که به نیازهای تعریف شده می پردازد؛ دانشکده فناوری یا مهندسی نیز مباحثی همچون پدافند غیرعامل، مخابرات، آماد و غیره را ارائه می کند؛ دانشکده علوم انسانی اسلامی نیز موضوعات مربوط به این علوم را به مخاطبین ارائه میدهد، و پنجمین دانشکده که علوم پایه جهادی(علوم پایه نظامی سابق) نام دارد، همه ورودی ها باید دوره عمومی خود را در این دانشکده سپری کنند.

کد خبر 403620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha