یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
۰ نفر

خبر > نمی‌دانم به خودرو، مخصوصاً خودروهای قدیمی علاقه داری یا نه؟

دوچرخه شماره ۹۲۰

دوست داری ببینی که در گذشته آدم‌ها مخصوصاً آدم‌های پول‌دار سوار چه ماشین‌هایی می‌شدند و این ماشین‌ها چه امکاناتی داشتند؟
چند سالي هست كه در مجموعه‌ي فرهنگي‌تاريخي سعد آباد، نمايشگاه خودروهاي تاريخي کانون جهان‌گردي و اتومبيل‌راني برگزار مي‌شود. امسال هم اين نمايشگاه از دوم فروردين 97 در مجموعه‌ي فرهنگي‌تاريخي سعدآباد گشايش يافت و تا 28 ارديبهشت داير خواهد بود.

به‌ گزارش روابط‌عمومي کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني، اين نمايشگاه با همکاري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري گشايش يافته است. بنا به اين گزارش، معرفي خودروهاي تاريخي به‌عنوان بخشي از ميراث‌ فرهنگي کشورمان و ترويج فرهنگ حفاظت از ميراث تاريخي از هدف‌هاي برپايي آن به شمار مي‌آيد.

در اين نمايشگاه 10 دستگاه موتورسيکلت و 30 خودروي ويژه با قدمت بيش از 40 سال، متعلق به مالکان خصوصي، در معرض ديد علاقه‌مندان قرار داده شده است. خودروهاي به نمايش گذاشته شده به‌ منظور تنوع در نمايش اتومبيل‌ها و جذب بيش‌تر علاقه‌مندان، هر 15 روز با خودروهاي تاريخي ديگري تعويض مي‌شوند.

اين نمايشگاه از ساعت 9 و 30 دقيقه تا 18 و 30 دقيقه، در ميدان تجريش، خيابان ولي‌عصر‌عج، خيابان شهيد فلاحي، خيابان شهيد طاهري، پذيراي دوست‌داران خودروهاي تاريخي و ميراث فرهنگي است.

کد خبر 403288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha