همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد نزدیک به پنجاه چهره سیاسی در کنار خود پرورش داد که امروز اکثرا مدعی مسئولیت‌های سنگین‌تر مثل ریاست جمهوری هستند و رهبری جریان‌های مختلف اصولگرایی را به دست گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، بهار امسال پنجمین بهاری است که دولت بهار روی کار نیست. با همه حسن‌ها و عیب‌هایی که داشت اما دولت محمود احمدی‌نژاد یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن تغییر مکرر مدیران و وزیران بود.

تغییرات دولت احمدی‌نژاد تا اینجا بیشترین تغییرات کابینه بعد از انقلاب بوده است به شکلی که هیچکدام از وزیرانی که تابستان ۸۴ برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی شدند، در خرداد ۹۲ در صندلی سابق خود قرار نداشتند.

با اینحال محمود احمدی‌نژاد نزدیک به پنجاه چهره سیاسی در کنار خود پرورش داد که امروز اکثرا مدعی مسئولیت‌های سنگین‌تر مثل ریاست جمهوری هستند و رهبری جریان‌های مختلف اصولگرایی را به دست گرفته‌اند.

در این میان حمیدرضا حاجی بابایی مشهور‌ترین و موفق‌ترین وزیر احمدی‌نژاد است و از معدود افرادی است که توانست بعد از دوران وزارت، صندلی سابق خود را حفظ کند و بار دیگر به عنوان نماینده مردم همدان راهی خانه ملت شود. در این سال‌ها البته حاجی بابایی توانسته رهبری گروهی از اصولگرایان را بر عهده بگیرد و دو سال است تلاش می‌کند در یکی از صندلی‌های نایب رئیسی مجلس قرار بگیرد. او به عنوان یکی از نامزدهای ائتلاف بزرگ جمنا نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم بود اما صلاحیت وی احراز نشد. با این حال سایر وزیران کابینه احمدی‌نژاد، به مرور به سایه رفتند.

شاید چشم انتظار دولت مهرورز دیگری هستند.

 

وزرا احمدی نژاد

کد خبر 402137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha