شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قاتل دختربچه ۷ساله مشهدی شناسایی و دستگیر شد.

قتل

علی‌اکبر احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قتل دختربچه‌ای 7 ساله در مشهد اظهار کرد: جسد این دختر بچه سه‌شنبه (7 فرودين)، داخل یک کیسه در شهرک شهید رجایی مشهد کشف شد.

بازپرس جناییی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: با اعلام مفقودی این کودک 7ساله که ندا نام داشت، بررسی‌ها آغاز و مشخص شد که والدین این دختربچه، او را برای خرید نان به بیرون از خانه فرستاده بودند که این کودک دیگر باز نمی‌گردد.

احمدی‌نژاد افزود: با اعلام شکایت این دختربچه، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و ساعتی بعد از گزارش مفقودی، جسد این کودک درون یک کیسه در حاشیه خیابان کشف شد.

بازپرس جناییی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه علت مرگ خفگی اعلام شد، بیان کرد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک ساک قرمز پلاستیکی و کفش‌های این دختربچه مفقود شده‌ است.

وی گفت: با انتقال جسد، عملیات گسترده‌ای آغاز شد و با وجود سرنخ‌های به جا مانده در صحنه جرم تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت رسیدگی به پرونده را به دست گرفتند.

احمدی‌نژاد افزود: شب گذشته (جمعه 10 فروردين) در نهایت متهم به قتل دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه به جرمش اعتراف کرد.

بازپرس قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به کشف ساک پلاستیکی و کفش‌های ندا در منزل متهم، در خصوص انگیزه قاتل خاطرنشان کرد: انگیزه این فرد با توجه به اقرار صریح متهم اذیت و آزار این کودک بوده است.

کد خبر 401705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha