همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: هنجارشکنان آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

سردار حسین رحیمی

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: همچنین خودروهای افراد هنجارشکن چهارشنبه آخر سال نیز توسط نیروهای پلیس توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ متوقف می‌شود.

وی اظهار کرد: پلیس بر اساس هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، برخوردی قاطع، جدی و بدون تعارف با افرادی که نظم، امنیت و آرامش شهر و شهروندان را در چهارشنبه سوری خدشه‌دار کنند، خواهد داشت.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از کشف ١٧ تن( ٧٣ میلیون عدد) انواع مواد محترقه خطرآفرین به ارزش ٤ میلیارد تومان طی یک ماه گذشته در پایتخت خبر داد.

وی همچنین از کشف و انهدام ٣ باند و دستگیری ٧٤ نفر در همین رابطه خبر داد و افزود: این افراد اقدام به تهیه، انتقال، انبار و توزیع مواد محترقه می‌کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این کشفیات حاصل تلاش یکماهه پلیس آگاهی، پیشگیری و امنیت و اطلاعات است گفت: ٨ تن از مواد محترقه کشف شده اکریل و سرنج است که بسیار پرخطر و حتی کشنده است.

وی گفت: پلیس تهران بزرگ در این ارتباط ١١ انبار بزرگ موادمحترقه را شناسایی و ضمن توقیف مواد محترقه موجود، این انبارها را پلمب و ١٤ دستگاه خودرو متخلفان را نیز توقیف کرده است.

کد خبر 400832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha