همشهری آنلاین: در پی مرگ ناگهانی کاپیتان تیم فوتبال فیورنتینا، تمام بازی‌های روز یکشنبه هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

داویده آستوری

به گزارش همشهري آنلاين، انتشار خبر مرگ داويده آستوري در 31 سالگي جامعه فوتبال و ورزش ايتاليا و جهان را در بهت و اندوه فروبرد. كاپيتان بنفش‌پوشان فلورانسي كه سابقه 14 بازي براي تيم ملي ايتاليا را هم در كارنامه دارد، در خواب جان به جان‌آفرين تسليم كرد و به همين دليل قرار بود بازي فيورنتينا در زمين اودينزه لغو شود اما مسئولان فدراسيون فوتبال ايتاليا تصميم گرفتند تمام بازي‌هاي اين هفته را به زماني ديگر موكول كنند.

آستوري در هتل محل اقامت بازيكنان فيورنتينا پيش از بازي مقابل اودينزه حضور داشت كه به مرگ ناگهاني از دنيا رفت. او فوتبال را از باشگاه ميلان آغاز كرد و بدون حتي يك بازي در تيم اصلي، به كالياري فروخته شد. او شش فصل در اين تيم بازي كرد و قرضي به رم و فيورنتينا هم رفت اما سرانجام دو فصل پيش قرارداد خود را با فلورانسي‌ها دائمي كرد و كاپيتان اين تيم هم شد.

راجا ناينگولان، ستاره بلژيكي رم كه با آستوري در كالياري همبازي بود، در اينستاگرام درگذشت او را تسليت گفت. رودي گارسيا، سرمربي پيشين رم و فعلي مارسي هم در توييتر به خبر مرگ مدافع ايتاليايي واكنش نشان داد. آستوري تنها گل ملي خود را سال 2013 مقابل اوروگونه در بازي رده‌بندي جام كنفدراسيون‌ها زد؛ آن بازي را ايتاليا در پنالتي برد و سوم شد.

روز گذشته يوونتوس در آغاز هفته 27 سري آ يك بر صفر بر لاتسيو پيروز شد و رم هم در ديداري عجيب چهار بر دو ناپولي صدرنشين را برد. مهم‌ترين بازي اين هفته ديدار آث‌ميلان با اينترميلان بود كه مرگ ناگهاني آستوري آن را به تعويق انداخت.

کد خبر 399985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha