همشهری آنلاین: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات تیم‌های امدادی اعزامی به محل سقوط هواپیما برای یافتن بقایای پیکر جانباختگان در تماس بی‌سیمی با آنها به‌خوبی پیش می‌رود و نتیجه نهایی جست‌وجو، احتمالا امشب اعلام می‌شود.

محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج

به گزارش ايرنا، عزیز فیلی با بيان اين مطلب اظهار داشت: 2 تیم از کوهنوردان جمعیت هلال احمر و تکاوران ارتش در شرایطی سخت که از صبح امروز به ارتفاعات چهار هزار متری محل سقوط هواپیما اعزام شده بودند ساعت 10 امروز در قله پازن پیر فرود آمدند و مشغول جست‌وجو برای یافتن پیکر جانباختگان هستند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی عملیات میدانی اعم از امدادی، امنیتی و انتظامی برای جست‌وجوی پیکر جانباختگان و پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما را بر عهده گرفته است، گفت: عملیات از سمت سمیرم و پادنا در استان اصفهان به‌طور کامل متوقف نشده و در صورت لزوم همکاری خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 تیم سه نفره نیروهای تخصصی امدادی بوده که به‌عنوان تیم حمل‌کننده با کوله‌پشتی برای جست‌وجو و انتقال بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: 2 گروه 6 نفره امدادی و تخصصی از ظهر امروز نیز برای پشتیبان تیم نخست به منطقه اعزام خواهند شد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی در محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج از امروز تا روز یکشنبه پایدار خواهد بود و کار جستجو و انتقال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 399720

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha