سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

آشپزی > ترجمه‌ی مهرزاد مهاجر: گاهی پیش می‌آید که به سالاد کاهو، سالاد فصل، سالاد شیرازی یا حتی سالاد ماکارونی میلی نداریم و دلمان می‌خواهد تنوعی ایجاد کنیم؛ تنوعی ساده، اما خوش‌مزه.

دوچرخه شماره ۹۱۴

سالاد سيب‌زميني همان سالاد خوش‌مزه‌اي است كه هم مي‌تواند حال و هوايمان را عوض كند و هم مي‌تواند به‌عنوان غذاي اصلي مصرف شود، نه فقط سالادي در كنار غذاي اصلي. پس سيب‌زميني‌هايتان را آماده كنيد كه با هم سالاد سيب‌زميني بپزيم!

1. براي شروع كار، چهار پنج عدد سيب‌زميني متوسط را بشوييد و پوستشان را بكنيد. سپس آن‌ها را نگيني خرد كنيد.

2. تا نيمه‌ي تابه آب بريزيد و صبر كنيد تا بجوشد. سيب‌زميني‌هاي خردشده را داخل تابه بريزيد. كمي نمك و كمي روغن به آن اضافه كنيد و صبر كنيد تا سيب‌زميني‌ها خوب بپزند.

3. وقتي سيب‌زميني‌ها كاملاً پخته شدند، آن‌ها را آب‌كش كنيد و سپس در يك كاسه‌ي بزرگ بريزيد.

4. هشت قاشق سس مايونز به سيب‌زميني‌ها اضافه كنيد. كمي هم جعفري و پيازچه‌ي خردشده به كاسه اضافه كنيد. كمي شويد خردشده هم در اين سالاد حسابي مزه مي‌دهد. اگر شويد تازه نداريد، مي‌توانيد از شويد خشك استفاده كنيد. نمك و فلفل هم فراموش نشود. حالا مواد داخل كاسه را خوب هم بزنيد تا كاملاً با هم مخلوط شوند.

5. سالاد شما حاضر است؛ سالادي خوش‌مزه‌، گياهي و سالم. اما اگر مي‌خواهيد سالادتان فقط گياهي نباشد، مي‌توانيد كمي كالباس يا بيكن خردشده هم به آن اضافه كنيد.

نوش جان!

 

فوت آخر!

مي‌توانيد به‌جاي نمك، كمي خيارشور خردشده به سالاد اضافه كنيد تا حسابي خوش‌مزه شود!

کد خبر 399625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha