چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بامداد چهارشنبه نهم اسفند به دستور مقام قضایی و با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی مرکز تجاری ضیافت در بازار بزرگ تهران پلمب شد.

 پیمان حسین محسنی، شهردار منطقه 12 با اعلام این مطلب گفت: ایمن‌سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ اولویت فعالیت‌های کاری مدیریت شهری‌ست و بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام محترم قضایی ، در فاز دوم اجرای طرح برخورد با املاک ناایمن، پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی‌توجهی کسبه و مالکیا مرکز تجاری ضیافت ، بامداد امروز همکاران شهرداری با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام کردند.

به گزارش ایسنا،محسنی با اشاره به این‌که بازار تهران دارای هویتی تاریخی‌ست و مدیریت شهری بر حفظ این هویت و تاریخ تأکید ویژه دارد، افزود: مرکز تجارتی ضیافت نیز دارای ارزش میراثی بوده و نگاه مدیریت شهری منطقه حفظ و ایمنی این بنای واجد ارزش تاریخی‌ست.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٢ تهران ، محسنی ادامه داد :شهرداری منطقه ۱۲ با جدیت نسبت به فرآیند رفع خطر و ایمن سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خواهد نمود و در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد كرد.

کد خبر 399600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha