همشهری آنلاین: مجموعه داستان‌های صمیمانه کلر ژوبرت به دنبال تقویت مهارت‌های شخصی و اجتماعی کودکان است کتاب‌هایی که به تازگی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر کرده است.

تقویت مهارت‌های اجتماعی خردسالان با مجموعه داستان‌های صمیمانه کلر ژوبرت

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، سه عنوان کتاب از این مجموعه هر یک شامل سه داستان کوتاه است که کودکان و خردسالان را به رازداری، رعایت نوبت، «نه» گفتن به درخواست‌های نادرست، خوش‌رویی، نظم، تحمل دیگران و ... تشویق می‌کند.

ژوبرت نویسنده دارای اصالت فرانسوی علاوه بر نوشتن این داستان‌ها تصویرگری این آثار را نیز برعهده داشته است. آثار این نویسنده را ناشران مختلفی منتشر کرده‌اند کتاب‌هایی که اغلب با استقبال مخاطبان روبرو شده و بسیاری از آن‌ها ضمن دارابودن جذابیت‌های نگارشی و تصویری از درون‌مایه‌ای مذهبی برخوردار است.

در همین حال شخصیت‌های داستان‌های صمیمی با عنوان‌های «هزار بوسه پرپری و دوداستان دیگر»، «اژدودو و دوداستان دیگر» و «با...با...باشه و دو داستان دیگر»، حیوانات هستند.

نویسنده، در این آثار که در قالب مجموعه «کتاب سحر» منتشر شده است تلاش می‌کند برخی صفت‌های پسندیده اخلاقی را برای کودکان بازگو و آن‌ها را به پرهیز از برخی صفت‌های ناپسند چون حسادت، خودبزرگ‌بینی، فخر فروشی و تشویق کند.
بر اساس این گزارش داستان «هزار بوسه پرپری» - که مهارت نه گفتن را به کودکان آموزش می‌دهد - با این جمله‌ها آغاز می‌شود: «هر روز صبح که دوزدوزک، بچه کفش‌دوزک، به مدرسه می‌رفت، خانم هزارپا سرراهش منتظرش بود. به طرفش می‌دوید و می‌گفت: من بچه ندارم که بوسش کنم. و لپش را محکم می‌بوسید. دوزدوزک اصلا این کار را دوست نداشت، ولی رویش نمی‌شد به خانم هزارپا بگوید...»

این کتاب‌ها هریک در دوهزار نسخه و با قیمت 90هزار ریال از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و روانه بازار کتاب شده است.
این آثار در فروشگاه‌ها و مراکز پخش کتاب دفتر نشر فرهنگ اسلامی عرضه می‌شود در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.farhangeeslamimag.com یا www.daftarnashr.com/book این کتاب‌ها و دیگر آثار دفتر نشر را خریداری کنند.

کد خبر 398464

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha