همشهری آنلاین: در سومین روز از پیکارهای انتخابی تیم ملی (قهرمانی کشور) دختران، کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و امید به روی تاتامی رفتند و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.

Karate

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، سومين و آخرين روز پيكارهاي انتخابي تيم ملي (قهرماني كشور) دختران، كاراته كاهاي رده سني نوجوانان و اميد در سالن آزادي سنندج به مصاف هم رفتند كه در پايان نفرات ذيل در اوزان مختلف كوميته و كاتاي تيمي و انفرادي معرفي شدند:

  • رده سني اميد

کاتای انفرادی، فاطمه ميروردي زاده از تهران اول شد، نيلوفر باقري از البرز در مكان دوم قرار گرفت و هما رستگارنيا از اصفهان و ژينوس محسني از كرمان در جاي سوم ايستادند.

در این بخش ۲۳ کاتارو حضور داشتند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، نفیسه رضایی از اصفهان مقام نخست را كسب كرد، هانا امیری از کردستان دوم شد و شکیبا چگینی از لرستان و ساراسادات صالحی از اصفهان سوم مشترك شدند.

در این وزن ۱۸ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 50- کیلوگرم، فائزه چيذري از البرز مقام نخست را به دست آورد، مريم قنبرزاده از البرز بر سكوي دوم ايستاد. و مينا درويش از مازندران و عطيه غلامي كفشگري از مازندران سوم مشترك شدند.

در این وزن 32 کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 61- کیلوگرم، آتوسا رضايي جو از البرز اول شد، سيما نوري از مازندران در مكان دوم ايستاد و سيده فاطمه زهرا خليلي از مازندران و كيميا عزيزي از مازندران سوم شدند.

در این وزن 17 كاراته كا به روي تاتامي رفتند.

در وزن 68- کیلوگرم، محدثه هنرمند از تهران مقام اول را از آن خود كرد، زهرا ستوده نيا از تهران دوم شد و معصومه صابر از گيلان و يگانه مرادي از مركزي سوم مشترك شدند.

در این وزن 24 كاراته كا با هم مبارزه كردند.

در وزن 68+ کیلوگرم، شقايق اميدوند از مازندران مكان نخست را به دست آورد.، يلدا مهين از آذربايجان شرقي در مكان دوم ايستاد و روشنك شاكريان از خوزستان و مهديه هاديان از مازندران بر سكوي سوم قرار گرفتند.

در این وزن 20 كاراته كا شركت داشتند.

  •  رده سني نوجوانان

در وزن 47- كيلوگرم، فائزه طوسي از البرز اول شد، فاطمه غلامي از لرستان در مكان دوم قرار گرفت و رقيه بنداد كرماني از مازندران و محنا پوراحمديان از كرمان سوم مشترك شدند.

در این وزن 19 كاراته كا شركت داشتند.

در وزن 54- کیلوگرم، حديث كاظم لو از البرز در مكان اول ايستاد، آيلار حسين زاده از هرمزگان دوم شد و مهنا ميرزايي از مازندران و فاطمه بداق از لرستان سوم مشترك شدند.

در این وزن 63 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم، آيدا خوشبختي از مازندران اول شد، هانيه كريمي از تهران در مكان دوم ايستاد و سيده ليلا عباسيان از مازندران و سيده مبينا موسوي از مازندران در جاي سوم قرار گرفتند.

در این وزن 59 نفر حضور داشتند.

در كاتاي تيمي نوجوانان- جوانان، تيم تهران با تركيب پروانه سليماني، كيميا بيرقي و مليكا بيرقي مقام نخست را كسب كرد، تيم البرز با تركيب نازنين بخشي، مونا ابراهيمي و عسل كيا روستا دوم شد و تيم كرمانشاه با تركيب پرنيا كريمي، صبا اميريان و سوگند غلامي و تيم آذربايجان شرقي با تركيب بيتا علي پور، مريم خيري و زهرا برزگر سوم شدند.

در این بخش 11 تيم شركت داشتند.

در كاتاي انفرادي نوجوانان، فاطمه مشايخي از مركزي اول شد، بيتا بتوئي از تهران در مكان دوم قرار گرفت و صبا اميريان از كرمانشاه و كيميا بيرقي از تهران سوم مشترك شدند.

در این بخش ۴۱ کاتارو شركت داشتند.

 

کد خبر 398461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha