همشهری آنلاین: ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اسامی و عناوین ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تصویب و اعلام کرد.

به گزارش مهر، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه مبارک فجر در اطلاعیه ای اعلام کرد : با توجه به تقارن ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی با دهه سوم از ماه محرم در سال 86 و با عنایت به نام امسال، شعار کلی دهه فجر امسال با نام "دهه فجر، تجلی اتحاد ملی، انسجام اسلامی" نامگذاری و مزین گردید.

در این اطلاعیه آمده است : تقارن این دو حماسه عظیم فجر و محرم نشانگر این واقعیت  سترگ و غیر قابل انکار است که انقلاب اسلامی ایران مولود عاشورای حسینی است که قیام امام خمینی در همان راستا و در دستمرار قیام امام حسین(ع) در عاشورا است و این همان فرهنگ عظیم استکبارستیزی است.

این اطلاعیه آمده‌است: جهت گیری کلی دهه فجر امسال به سوی اتحاد ملی، انسجام اسلامی است. ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست محمد حسین زارع با تشکیل جلسات منظم و منسجم هفتگی و ماهانه و با حضور رؤسای کمیته های تخصصی و اجرایی مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل کارگروههای اجرایی و استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران عناوین و اسامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را طی جدولی به شرح ذیل اعلام نمود.

جمعه 12/11/86
بازگشت حضرت امام(ره) به میهن اسلامی (1357 ه. ش) آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، رهبری و انتظارفرج

شنبه 13/11/86
به عنوان انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، رسالت و منزلت زن

یکشنبه 14/11/86
شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) به روایتی، به عنوان انقلاب اسلامی، معنویت و احیای ارزش‌های اسلامی

دوشنبه 15/11/86
به عنوان انقلاب اسلامی، مهرورزی و خدمت رسانی

سه شنبه 16/11/86
به عنوان انقلاب اسلامی، فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی

چهارشنبه 17/11/86
به عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و تولید علم

پنجشنبه 18/11/86
به عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، ایثار، شهادت

جمعه 19/11/86
روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران "همبستگی همافران با انقلاب و دیدار تاریخی آنان با امام خمینی" به عنوان انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، پایداری و استکبار ستیزی

شنبه 20/11/86
به عنوان انقلاب اسلامی، عدالت محوری و مردم سالاری

یکشنبه 21/11/86
شکسته شدن حکومت نظامی دولت بختیار به فرمان حضرت امام (ره) به عنوان انقلاب اسلامی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی

دوشنبه 22/11/86
ولادت امام محمد باقر(ع) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب اسلامی، استقال، آزادی، جمهوری اسلامی

کد خبر 39815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز