پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم سایپا در حالی که با یک گل از ذوب آهن عقب بود با نتیجه چهار بر دو موفق شد این تیم را شکست بدهد.

سایپا

به گزارش " ورزش سه " بازی این دو تیم بسیار زیبا و پر حاشیه دنبال شد . در نیمه اول تیم ذوب آهن با گل کیروش استنلی پیش افتاد ، اما شاگردان علی دایی به وسیله ی مهدی ترابی ، بازی را به تعادل کشیدند و در ادامه محمد دانشگر با زدن گل دوم برایسایپا ، باعث شد نیمه اول به سود شاگردان علی دایی تمام شود . اما با شروع نیمه دوم ، تیم ذوب آهن برای جبران نتیجه  به دست آمده وارد زمین شد و فشار زیادی به تیم سایپا وارد کرد . ولی تیم سایپا با استفاده از دو مهره ی هجومی خود ، یعنی علی قلی زاده و مهدی ترابی ضد حمله های فراوانی بر روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد در نهایت توانست ، دو گل دیگر وارد دروازه مظاهری بکند و برنده این بازی باشد . یکی از نکات حاشیه ای این بازی ، اخراج امیر قلعه نویی از کنار زمین بود که جنجال فراوانی را ایجاد کرد .

  • شرح گل :

دقیقه ۱۰ (ذوب آهن): ذوب آهنی ها در اولین حمله ی خود از سمت چپ ، صاحب موقعیتی شدند که کیروش استنلی ، سانتر محمد ستاری را با ضربه ای فنی تبدیل به گل کرد.
دقیقه ۱۵ (سایپا): بازیکنان سایپا از کناره های زمین ارسالی انجام دادند که توپ به دست نژاد مهدی ، مدافع ذوب آهن برخورد کرد و داور ضربه ی پنالتی اعلام نمود و این ضربه توسط مهدی ترابی داخل دروازه ذوب آهن قرار گرفت .
دقیقه ۳۹ (سایپا): سایپا از سمت چپ زمین، صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد دانشگر، سانتر ارسالی علی قلی زاده را به گل تبدیل کرد .

دقیقه ۷۳ (سایپا): مهدی ترابی طی یک ضد حمله ، به قلب دفاع ذوب آهن نفوذ کرد و علی قلی زاده را صاحب موقعیتی نمود و این بازیکن با ضربه ای فنی ، دروازه رشید مظاهری را باز کرد .

دقیقه ۸۴ (سایپا): رضا جعفری که به تازگی وارد زمین شده بود ، با ضربه سر فنی ، دروازه مظاهری را برای بار چهارم باز کرد.

دقیقه ۹۲ (ذوب آهن): تیم ذوب آهن از پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که قاسم حدادی فر با شوتی زمینی دروازه را باز کرد .

  • بهترین بازیکن زمین :

مهدی ترابی: این هافبک جوان باز هم بهترین بازیکن تیمش و مرد همه کاره سایپا بود . این بازیکن علاوه بر این که یک گل برای سایپا به ثمر رساند ؛ پایه گذار گل سوم تیمش هم شد . ترابی در این بازی بسیاری از حملات تیمش را طراحی کرد و موثر ترین یار علی دایی در ثبت این نتیجه پر گل بود .

  • لحظات حساس

دقیقه ۱۱ : بر روی اشتباه و عدم هماهنگی دفاع و دروازبان ذوب آهن ، مهدی ترابی با مظاهری تک به تک شد که ضربه ی این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت .
دقیقه ۱۶ : تیم سایپا ، صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت رضاوند از کنار دروازه به بیرون رفت .
دق

یقه ۲۳ : امید خالدی ، مدافع سایپا از سمت چپ ارسالی انجام داد که توپ این بازیکن مماس با تیر دروازه و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۹ : ذوب آهنی ها صاحب موقعیتی از پشت محوطه جریمه شدند و ضربه ی زیبای رجب زاده در ریباند به کیروش رسید که ضربه ی این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت .
دقیقه ۵۵ : کیروش ، مهاجم ذوب آهن صاحب موقعیتی عالی در محوطه جریمه شد که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت .

دقیقه ۵۸ :مهدی ترابی باز هم از اشتباه مدافع ذوب آهن استفاده کرد و با رشید مظاهری تک به تک شد که ضربه این بازیکن توسط دروازبان ذوب آهن دفع شد .

دقیقه ۶۷ :ضربه ی سر چکشی مرتضی تبریزی را دروازبان سایپا به زیبایی دفع کرد .

دقیقه ۷۷ :کیروش ، مهاجم ذوب آهن ضربه ای زیبا روانه دروازه کرد که حامد فلاح زاده به زیبایی آن را دفع کرد.

  • اتفاق ویژه :

ترمز تیم ذوب آهن بعد از شش برد پیاپی به دست علی دایی و شاگردانش کشیده شد و در نهایت این دو تیم در جدول مسابقات لیگ برتر ، هم امتیاز شدند.

کد خبر 397784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha