همشهری آنلاین: پنجمین دوره لیگ آب‌های آرام بانوان با قهرمانی باشگاه تاید واتر به پایان رسید.

Rowing Teams

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پنجمین دوره لیگ آب‌های آرام بانوان با حضور باشگاه‌های مقاومت بسیج، جوانان قوا، هیات تهران، تایدواتر و ستارگان قوا برگزار شد.

هفته چهارم و پایانی این رقابت‌ها روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه در دریاچه آزادی برگزار شد و قایقرانان در 5 ماده استقامتی به مصاف هم رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کایاک یک نفره 2000 متر، آرزو حکیمی از تاید واتر اول شد، ساجده تبریزی و الناز شفیعیان هر دو از مقاومت در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در کانوی یک نفره 2000 متر، فاطمه کرمجانی از تاید واتر مقام اول، پریسا محمدزاده از مقاومت مقام دوم و مریم شورگشتی از ستارگان قوا مقام سوم را به دست آوردند.

در کایاک یک نفره 5000 متر، کیانا کمال‌زاده از تایدواتر در رده نخست قرار گرفت، آتوسا خراطی از ستارگان قوا مقام دوم و سما یاسمی از مقاومت مقام سوم را كسب كردند.

در کانوی یک نفره 5000 متر، پریسا محمدزاده از مقاومت اول شد، مریم شورگشتی از ستارگان قوا و زهرا مطهر از جوانان قوا مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

در کایاک دونفره 5000 متر، سارا کاظمی و هدیه کاظمی از تایدواتر در رده نخست قرار گرفتند، رسپینا قوی‌دل و نرجس کارگرپور از مقاومت دوم شدند و نازنین فرزانه و یاسمن رضاسلطانی از ستارگان قوا رده سوم را به خود اختصاص دادند.

بر این اساس در پایان لیگ آب‌های آرام بانوان، باشگاه تایدواتر با 283 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد، مقاومت بسیج با 257 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ستارگان قوا با 195 امتیاز در رده سوم ایستاد.

 

کد خبر 397671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha