شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم میکامال در آخرین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی موفق به شکست هتل کانیار علی‌آباد شد تا عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

Beachvolley Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین و دوازدهمین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر واليبال ساحلی عصر روز جمعه (13 بهمن) در زمین‌های ساحلی کیش برگزار شد تا تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها مشخص شوند.

تیم‌های اوج رامسر (عباس پورعسگری - بهمن قلی‌پوری) و شهرداری منطقه ۲۲ تهران (رضا نائینی - امیر شوشتری‌زاده) به مصاف یکدیگر رفتند كه اوجی‌ها با شکست دو بر صفر حریف با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۲ عنوان سوم لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

در آخرین مسابقه نیز تیم‌های میکامال (رحمان رئوفی - بهمن سالمی) و هتل کانیار علی‌آباد کتول (آق محمد سلاق - حامد میرزاعلی) با یکدیگر روبرو شدند كه ميكامال با شکست دو بر صفر حریف با امتیازهای ۲۱ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به ششمین برد متوالی دست یافت و با ۱۲ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر ساحلی سال ۹۶ را از آن خود کرد. تیم هتل کانیار هم در جایگاه دوم ایستاد.

بدین ترتیب تیم‌های میکامال، هتل کانیار علی‌آباد کتول، اوج رامسر و شهرداری منطقه ۲۲ تهران با کسب رتبه‌های اول تا چهارم لیگ برتر سال ۹۶ پاداش ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

نخستین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی از 28 دی تا 17 اسفند سال 93 در پنج مرحله و در کیش (مرحله اول، چهارم و پنجم)، بندرعباس و قشم برگزار شد.

تیم رحمان رئوفی و بهمن سالمی با قهرمانی در سه مرحله اول، دوم و پنجم عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ برتر ساحلی را به دست آورد. تیم صابر هوشمند و عباس پورعسگری نیز در مرحله سوم و تیم آرش وکیلی و بهنام توکلی در مرحله چهارم به قهرمانی رسیدند.

 

کد خبر 397258

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha