همشهری آنلاین: دادستان کل کشور با اشاره به اقدام دختری که در خیابان انقلاب، حجاب خود را نزد عموم برداشته است، گفت: این اقدام، یک حرکت بچه گانه است که ناگهان روسری را از سر خودش برمی دارد و برخی افراد هم انگار ماموریت دارند که از او فیلم بگیرند و در فضای مجازی منتشر کنند.

دادستان کل کشور

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه گردهمایی مسئولان حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: این امر جزئی است و در مجموعه 80میلیون نفری کشور ما شاهدیم که بانوان محجبه، با چادر یا حجاب تعریف شده و دارای پاکدامنی و عفاف لازم هستند و به خودشان اجازه این حرکات را نمی دهند.

منتظری تاکیدکرد: خانم ها توجه داشته باشند که در کشور ما، حجاب لازم است و کسانی که اعتقاد به اسلام دارند آن را رعایت می کنند و به آن ملتزم هستند و افراد دیگر هم باید بدانند که حفظ حجاب، رعایت قانون کشور ما است.

وی ادامه داد: کسی حق ورود به زندگی خصوصی افراد را ندارد اما باید توجه کرد در جامعه باید ملتزم به قوانین باشیم.

دادستان کل کشور گفت: به نظر من کسانی که این کارها را می کنند از روی نادانی و تحریک احساسات و القائاتی است که از خارج کشور، انجام می شود و این حرکات بچه گانه است؛ باید توجه داشته باشند که این حرکات تاثیری بر جامعه ما ندارد.

منتظری اضافه کرد: اگر کسی بی حجاب باشد، جرم است و از نظر قانونی باید تحت تعقیب قرار گیرد اما اعتقاد داریم که با تذکر باید فرد متنبه شود.

کد خبر 397056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha