یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کوبا و آمریکا نشستی غیرعلنی را برای تقویت همکاری‌های دو جانبه در زمینه امنیت سایبری در واشنگتن برگزار کردند.

این نشست غیرعلنی بخشی از ارتباط‌هاي محدود دو کشور از زمانی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از روابط دوجانبه با هاوانا استقبال نمی‌کند.

براساس گزارش وزارت خارجه کوبا ،هیات‌هایی از دو طرف در واشنگتن با یکدیگر دیدار کرده و به تبادل دیدگاه‌ها در زمینه اهمیت همکاری در حوزه امنیت سایبری پرداخته و بر برگزاری نشست‌های فنی در آینده در این زمینه توافق کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از  شینهوا،در بیانیه وزارت خارجه کوبا همچنین آمده است، هیات کوبا متشکل از نمایندگان و مقام‌هایی از وزارت کشور،‌ وزارت ارتباطات و وزارت خارجه این کشور بود.

 واشنگتن و هاوانا همکاری‌های خود را پس از آن‌که ترامپ تصمیم گرفت روابط با كوبا را کاهش دهدف به پایین‌ترین سطح ممکن رسانده‌اند.

روابط بین این دو کشور که در زمان باراك اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بهبود یافته بود در پی حمله‌هاي صوتی ناشناخته علیه کارمندان سفارت آمریکا در هاوانا به سردی گرویده است اگرچه دولت کوبا دست داشتن در این حمله‌ها را رد می‌کند.

کد خبر 395383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha