همشهری آ»لاین: فرمانده کل ارتش گفت: تمرین‌های نظامی که اخیرا بین نیروی هوا و فضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مناطقی از کشور برگزار شد از موفق‌ترین اقدام‌هایی بود که طی سال‌های گذشته به انجام رسید.

عبدالرحیم موسوی

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع فرماندهان،معاونین و مسولین این قرارگاه افزود: این برای نخستین بار بود که یک کار ترکیبی کامل بین سپاه و ارتش در حوزه پدافند هوایی انجام شد و این همدلی یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد.

فرمانده کل ارتش همچنین بیان کرد: ویژگی خاص این تمرین مشترک، وحدت و هم افزایی به معنای واقعی بین پدافند هوایی ارتش و سپاه بود که قطعا خبر آن باعث ناراحتی و ناامیدی دشمنان و موجب شادی و رضایت خاطر دوستداران انقلاب خواهد شد.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما در این رزمایش به دنبال آن بودیم که همه چیز در این دو نیرو اعم از تجهیزات و وسایل، فرماندهی و سامانه های مختلف به صورت یک مشت واحد و هم افزا ترکیب شوند و این موفقیت بسیار بزرگی است و از این بابت خدا را شکر می کنیم و از همه همرزمان عزیز در سپاه و ارتش نیز تشکر می کنم.

فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به دو موضوع انقلاب اسلامی و تهدیدات دشمنان گفت: دو موضوع بسیار مهم برای ما وجود دارد، اول انقلاب اسلامی،استقلال و تمامیت ارضی کشور و دوم تهدیدهای دشمنان که وظیفه ما دفاع از موضوع اول در برابر مساله دوم است و همه حرکت ها و اقدام های ما باید با توجه به این دو موضوع انجام شود.

کد خبر 395143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha