همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز نگرانی شدید از استمرار جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، هدف قراردادن مردم بی گناه غزه از سوی این رژیم را بشدت محکوم کرد.

به گزارش سایت وزارت امورخارجه سیدمحمدعلی حسینی روز سه شنبه 27 آذر 1386 بااشاره به محاصره اقتصادی نوار غزه و بروز فاجعه انسانی در این منطقه افزود:حملات هدفمند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مبارزان فلسطینی و ساکنان مظلوم این منطقه ، دستاورد و اهداف واقعی این رژیم را از برگزاری نشست های آناپولیس یک و دو نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در حالی که کشتار مردم بی گناه و مجازات دسته جمعی فلسطینیان و نقض صریح و آشکار حقوق بشر و موازین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی افزایش یافته ، شاهد سکوت و بی تفاوتی آمریکا و برخی از کشورهای غربی حامی این رژیم می باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه از سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر مجامع جهانی و کشورهای ذی نفوذ خواست تا بسرعت درجهت حفظ جان شهروندان فلسطینی و جلوگیری از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و ممانعت از بحران های فزاینده انسانی مداخله کنند.

کد خبر 39509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز