همشهری آنلاین: جلسه هم اندیشی و بازدید شهرداری و شورای شهر کهریزک از آسایشگاه خیریه کهریزک آسایشگاه خیریه کهریزک بعنوان نماد برتر شهر کهریزک معرفی شد.

آسایشگاه خیریه کهریزک، نماد برتر شهر ما

در دیدار شهردار و اعضاء شواری اسلامی شهر کهریزک از آسایشگاه خیریه کهریزک ، بر ضرورت رفع هر گونه دغدغه اجرایی و تسهیل در زندگی بخشی به معلولین و سالمندان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرکهریزک؛ مهندس اسماعیل نعمت زاده شهردار جدید کهریزک و اعضاء شورای اسلامی این شهر با حضور در جمع سالمندان و معلولین این خانه بزرگ، از نزدیک با فعالیت های عمده در توانبخشی، نگهداری و درمان 1750 مددجوی تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک آشنا شدند.

میهمانان مجموعه، سپس در نشستی با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به بررسی نیازها و دغدغه های اجرایی این مرکز پرداختند.

مهندس نعمت زاده شهردار کهریزک با تمجید از فعالیت های چشمگیر آسایشگاه در سرویس دهی به جمع زیادی از نیازمندان جامعه، این مجموعه خیریه و بزرگ را نماد برتر شهر کهریزک دانست که توانسته است بسیاری از معضلات موجود در شهر را با چهره زیبا و معروف خویش ، تلطیف نماید.

وی با توصیف آسایشگاه به شهری کوچک در دل شهر کهریزک ، خاطر نشان کرد: توجه ویژه به معیارهای انسانی و ساماندهی بزرگ در ارائه انواع خدمات به سالمندان و معلولین ، نیاز به عزمی راسخ و توانایی های گسترده ای دارد که همگی یکجا و در یک نام خلاصه گردیده است.

شهردار کهریزک تأکید کرد: به عنوان یک وظیفه ملی و شرح سازمانی ، خود و همکارانم را موظف و مقید می دانیم در کمک به بهبود وضعیت و رفع دغدغه هایی که در توانمان باشد ، از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

مهندس علیرضا عباسی، رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک نیز با تأکید بر آمادگی کامل آن شورا برای همکاری با آسایشگاه خیریه کهریزک، تصریح کرد: برای همه اعضاء شورای شهر و شهردار کهریزک ثابت شده است که این مرکز بخش جدایی ناپذیر شهر کهریزک است.

آسایشگاه خیریه کهریزک، نماد برتر شهر ما

سازمانی که با موفقیت در عملکرد خود، نگاههای زیادی را در ایران و جهان به این شهر معطوف نموده، این باعث افتخار همه ما و شهروندان کهریزک بوده و هست.

مهندس فروغی، دیگر عضو شورا با تشکر از مسئولین آسایشگاه در سرویس دهی انواع خدمات درمانگاهی و توانبخشی به شهروندان کهریزک ، اظهار امیدواری کرد با تمهیدات مختلف شاهد رفع نگرانی های مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در امور اداری و اجرایی خود باشند.

عضو جوان شورای شهر کهریزک مهندس هادینژاد هم از زحمات مسئولین قدردانی کرد و کهریزک را برند این شهر توصیف کرد.
در ابتدای این دیدار ، محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با شرحی جامع از خدمات در حال انجام ، خدمت به سالمندانی که روزی محور و آبروی خانه خود بوده اند و امروز به هر دلیل ناتوان گشته و ساکن این خانه بزرگ شده اند را وظیفه ای حساس و سنگین برای یکایک کارکنان این مرکز بر شمرد.

وی ایجاد انگیزه و حس مفید بودن در میان سالمندان و معلولین را از وظایف اصلی دست اندرکاران کهریزک دانست و گفت: آسایشگاه کهریزک توانسته است شرایط زندگی و خدمات به جامعه هدف خود را به گونه ای تنظیم نماید تا متوسط عمر سالمندان از بدو پذیرش تا پایان عمر به 4500 روز برسد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: هرگز به این اندیشه که کهریزک ایستگاهی قبل از بهشت زهرا بوده تعلقی نداریم، بلکه باور داریم در هر نوع برنامه ریزی و خدمت، ملاک اصلی ما افزودن امید به زندگی برای همه عزیزان ساکن در این خانه بزرگ و پر امید است.

کد خبر 394402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha