دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۶
۰ نفر

سارق جنایتکار وقتی که قصد سرقت خودروی مرد جوانی را داشت، او را به گلوله بست و از پای درآورد.

به گزارش خبرنگار همشهری، صبح هفدهم آبان ماه، مردی به اداره جنایی پلیس آگاهی کرج رفت و مدعی شد پسرش پس از آنکه با خودروی خود برای مسافرکشی از خانه خارج شده، ناپدید شده است.

3 روز پس از این شکایت، در حالی که تحقیقات برای شناسایی جوان ناپدید شده ادامه داشت، کارآگاهان جنایی اسلامشهر جسد جوانی را پیدا کردند که با شلیک 3 گلوله به قتل رسیده بود.

وقتی خانواده جوان ناپدید شده جسد را شناسایی کردند، رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تحقیقات برای ردزنی خودروی مقتول، به‌عنوان نخستین سرنخ آغاز شد.

با ارسال مشخصات خودروی مرد جوان به تمامی مراکز پلیس آگاهی کشور، عملیات کشوری برای یافتن آن آغاز شد، تا اینکه چند روز قبل مأموران گشت پلیس شهریار، خودروی مسروقه را که در یکی از خیابان‌ها پارک شده بود شناسایی کرده و با کمین کردن در نزدیکی خودرو - زمانی که مرد میانسالی قصد سوار شدن به آن را داشت- وی را دستگیر کردند.

مرد میانسال به نام علیرضا در حالی که از دستگیری اش غافلگیر شده بود، در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به قتل جوان بی‌گناه گفت: چند روز قبل از سرقت خونین، برای خرید اسلحه به یکی از شهرهای مرزی رفته و پس از خرید اسلحه به کرج برگشتم تا نقشه سرقت‌های مسلحانه خودروها را به اجرا بگذارم.

روز حادثه با طراحی نقشه‌ای، خودروی مرد جوان را به مقصد اسلامشهربه صورت دربست کرایه کردم، پس از رسیدن به مکان خلوتی با تهدید اسلحه از او خواستم از خودرواش پیاده شود اما وقتی مقاومت کرد او را با شلیک 3 گلوله به قتل رساندم و سپس خودرو را به سرقت بردم.

با اعترافات این مرد، اسلحه وی و 2 خشاب متعلق به آن در گودالی در خیابان جنت ‌آباد تهران کشف شد.

کد خبر 39424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز