همشهری آنلاین: بهزاد عبدی سرگرم تولید موسیقی متن «دارکوب» در اوکراین است تا تازه‌ترین تجربه کارگردانی بهروز شعیبی برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

هادی حجازی فر

به گزارش همشهري آنلاين، فیلمنامه «دارکوب» را حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از شعیبی نوشته‌اند و داستان اجتماعي آن درونمايه‌اي با موضوع اعتياد و تاثير آن بر روابط انساني دارد. در خلاصه داستان فيلم چنين آمده است: هیچ‌چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى تنها شدی. عزیزانت رو مى‌بینی و دوست‌شون داری ولى همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایى باتلاقه...

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌‌پور، هادی حجازی‌‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى بازيگران اصلي «داركوب» هستند كه سومين فيلم شعيبي در مقام كارگردان پس از فيلم‌هاي تحسين‌شده «دهليز» و «سيانور» است و بهمن امسال در سي و ششمين جشنواره فيلم فجر رونمايي مي‌شود.

به تازگي تصويري از حجازي‌فر در اين فيلم منتشر شده كه اين بازيگر را با سيمايي متفاوت به تصوير كشيده است. او در «ايستاده در غبار» و «ماجراي نيمروز» با محمدحسين مهدويان همكاري كرده بود. سیدمحمود رضوی كه پيش از اين در «سيانور» با شعيبي همكاري كرده بود، «داركوب» را هم در موسسه سیمای مهر تهيه و توليد كرده است.

کد خبر 393921

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha