همشهری آنلاین: منابع یمنی می‌گویند، دستکم ۵۰ تن در حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف عربی به استان تعز در جنوب غرب یمن کشته و یا زخمی شده‌اند.

جنایت تازه سعودی ها در یمن |حمله مرگبار به بازاری در تعز

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، یک منبع محلی اظهار داشت: جنگنده‌های ائتلاف روز سه‌شنبه حملات هوایی را به بازار روستای شهرة در استان تعز انجام دادند که در اثر آن دستکم ۵۰ تن کشته یا زخمی شدند.

این منبع افزود: بقایای اجساد برخی قربانیان تا فاصله ۳۰۰ متری محل حمله پرتاب شده‌ که هویت بسیاری از آنها مشخص نیست اما جستجوها برای مفقودان ادامه دارد.

به گفته این منبع، جنگنده‌های دشمن همچنان بر فراز محل حمله پرواز می‌کنند و به خودروهای امدادی و آمبولانس‌ها اجازه امدادرسانی نمی‌دهند.

  • واکنش انصارالله

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن اظهار داشت: مردم یمن تاکید دارند که مجازات دشمن در جبهه‌های نبرد بهتر از مرگ زیر آوار خانه‌هاست.

عبد السلام گفت: ما در برابر جنگی قرار داریم که همه در آن علیه مردم یمن همدست شده‌اند اما ما در مبارزه با زورگویان تکیه‌مان به خدوند است.

وی افزود: موشکی که به سوی کاخ الیمامه عربستان شلیک شد بر مقابله با جنایات دشمن تاکید دارد. تنها با ایجاد جبهه‌های مبارزه می‌توان مانع بالا گرفتن حملات شد.

سخنگوی انصارالله ادامه داد: فریاد جهان از موشک الیمامه دورویی و سکوت آنها در برابر صدها جنایت زورگویان را افشا کرد. این کشتارهایی که برای به زانو درآوردن مردم یمن انجام می‌شوند، شکست آنها در جبهه‌های نبرد را نشان داد.

کد خبر 393794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha