همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرحی را در حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین تصویب کردند.

بیت المقدس

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با ۱۸۷ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر با درخواست دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، این طرح به امضای ۶۳ نماینده مجلس رسیده و در صورت تصویب نهایی در مجلس بیت المقدس پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد ماند.

محمدرضا تابش در مخالفت با این درخواست رسیدگی دو فوریتی گفت: در این زمینه قانون مصوب داریم علاوه بر آن هم سازمان ملل و هم سازمان کنفرانس اسلامی بحران سازی ترامپ را محکوم کرده و مصوباتی در این زمینه داشته اند و نیازی به تصویب این مسئله در مجلس شورای اسلامی نیست. بنابراین نباید کار بیهوده انجام دهیم.

جهانبخش محبی نیا هم در موافقت با درخواست این دو فوریت گفت: متاسفانه امروز ترامپ که دم از دموکراسی می زند به نیابت از سران برخی کشورها اورشلیم را به عنوان پایتخت صهیونیست معرفی می کند و با تصویب این ماده حمایت از بیت المقدس مورد تاکید قرار می گیرد.

بعد از تصویب طرح مذکور جمعی از نمایندگان مجلس با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تصویب درخواست دو فوریت این طرح را به فال نیک گرفتند.

کد خبر 393546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha