همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به مقامات عالی نظامی جهان، سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

محمد باقری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، در پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار 'محمد باقری' آمده است:بی شک بازگشت بشریت به آموزه‌های سعادتبخش ادیان و پیامبران معظم الهی و تقویت روح دوستی، همدلی و تعامل راستین بین همه‌ی ملت‌ها خواهد توانست استقرار روزافزون صلح و ثبات جهانی و گرایش بیش از پیش جامعه‌ی انسانی به حقیقت و عدالت را رقم زند و پدیده‌های تهدیدکننده امنیت و رستگاری جوامع و ملل به ویژه ظلم، تبعیض، بی‌عدالتی و تروریسم را از صحنه زندگی آنان محو سازد.

در این پیام با اظهار تأسف و نگرانی و محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام قبله‌گاه اول مسلمانان به عنوان پایتخت غاصبان فلسطین در روزهای اخیر، اظهار امیدواری شدهاست شاهد آرامش و همزیستی تمامی مردم فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی براساس عدالت و رأی برابر در آن سرزمین مقدس باشیم.

سردار سرلشکر باقری در پایان پیام خود آورده است: 'اینجانب در کمال مسرت و افتخار، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی، موفقیت و آرامش برای جناب‌عالی، خانواده محترم، نیروهای مسلح، دولت و ملت آن کشور را از خداوند متعال طلب می‌کنم.'

کد خبر 393453

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha