همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برچیده شدن بساط داعش معجزه و لطف خداوند سبحان بود که به واسطه مجاهدت مدافعان حرم و ایستادگی ملت محقق شد.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب تحفه نادر خداوند عالم است که نه تنها مردم ایران که خداوند متعال به تمامی آزادی خواهان دنیا ارزانی داشت.

سردارغیب پرور، انقلاب اسلامی را ذی قیمت خواند و تاکید کرد: باید این لطف بی منتها را پاس داریم چرا که برای بوجود آمدن و بقای این انقلاب خون های پاکی تقدیم شده است.

وی با اشاره به نام سپاه استان تهران که سپاه سیدالشهدا (ع) نام گذاری شده تاکید کرد: ما پاسداران مفتخریم که در ذیل عنایت حضرت سید الشهدا (ع) همواره پاسداری از انقلاب را انجام داده ایم و به وجود این امام عزیز و تحت نام و شخصیت والای ایشان انقلاب اسلامی شکل گرفته و جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام امت که بنیانگذار این انقلاب بود شاگرد مکتب حسین بن علی (ع) بود که توانست راه را باز کند و این انقلاب را به ثمر نشاند.

وی با اشاره به حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : هزاران درود بر شرف مردم ایران که امام شان را درک کرده و رها نکردند تا آنجا که همچون یاران سید الشهدا جان خود را در راه انقلاب بذل نمودند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، انقلاب اسلامی را آرزوی تمامی اولیاء الهی دانست و تاکید کرد: ما مکلف به امانت داری از این هدیه بزرگ الهی هستیم که خداوند سبحان پس از امام امت، قائدی بزرگ و شخصیتی عظیم همچون امام خامنه ای را بر ما ارزانی داشت.

وی به دشمنی نظام سلطه علیه نظام اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان هیچ گاه از عداوت کینه توزانه خود کوتاه نیامده و نباید ساده انگارانه تصور کرد دشمن غدار و مستبد و زورگو و بی اخلاق همچو آمریکا دست از دشمنی اش بر خواهد داشت.

سردار غیب پرور افزود: در تمامی مشکلات بشریت استکبار ذی نفع است و همواره بایستی با مقاومت مقابل او ایستاد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و همچنین در آستانه ایام مربوط به عملیات کربلای 4 گفت: در جنگ 8 ساله دست جنایت آمریکا عیان بود و پس از جنگ نیز آمریکا همواره به سایر بلاد اسلامی تعرض کرده و جنایت های بی شماری را بر سر مردم مظلوم افغانستان، یمن، فلسطین و... وارد آورده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که ایجاد گروه های تکفیری، کار آمریکا بوده و قطعا دشمنی آمریکا و ایادی اش ، همواره ادامه خواهد یافت.

وی توطئه های فتنه انگیز آمریکا را یاد آور شده و ادامه داد: آمریکا روزی آرام خواهد گرفت که ایران اسلامی را از دین ، هویت و استقلال تهی کند و به کمتر از این هم راضی نخواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، شهادت فلسطینیان مظلوم را به دست رژیم غاصب صهیونیستی تاسف بار خواند و گفت: خداوند همواره رحمت خود را بر ما نازل می کند همچون نابودی داعش که هیچکس تصورش را نمی کرد که این اتفاق به این زودی رقم بخورد.

سردار غیب پرور، وظیفه امروز را در قبال نعمت امام و رهبری انقلاب؛ ایستادگی دانست و تاکید کرد: صحنه دفاع پیشِ رو بسیار پیچیده تر از گذشته شده و برای حفظ و نگهداری انقلاب در عرصه های مختلف باید مجاهدانه پاسداری کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید مراقب باشیم که به بدی های دنیا آلوده نشده و مجاهدانه کار کنیم تا امر فرج تسهیل گردد.

وی با اشاره به حضور مردم در جای جای صحنه انقلاب گفت : مردم همواره ثابت کرده اند که دین شان را به انقلاب ادا نموده اند و بر ما پاسداران و مسئولین است که اولین وظیفه خود را مردم داری قرار دهیم.

سردار غیب پرور گفت: مادامی که خادم مردم باشیم برکات الهی بر ما ساری و جاریست و انقلاب اسلامی اقتضاء می کند به پشتوانه مردم در تمامی سنگرها حاضر بوده و از ارزش های انقلاب حفاظت و حراست کنیم.

وی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی اگر باور کنیم که مسئولیت ها نزد ما امانت می باشد بدون شک دوران مسئولیت، سنگر خدمت و افتخار خواهد بود.

مراسم تکریم و معارفه ی فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) استان تهران با حضور سردارغیب پرور، سردار علی فضلی و مسئولین استان تهران از نهاد ها و دستگاه های کشوری، دانشگاهی و لشگری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و مجاهدت سردار پاسدار نصیری؛ سردار شاهچراغی به عنوان فرمانده سپاه سید الشهداعلیه السلام معرفی شد.

کد خبر 393105

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha