چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
۰ نفر

با همه‌گیر شدن ابزارهای مختلف موبایلی، کم‌کم بسیاری به فکر تولید ابزارهای سلامت برای این گجت افتادند و حالا فروشگاه‌های اپلیکیشن پر شده از این دست برنامه‌ها.

اندروید

 شما از گوشي موبايل يا تبلت‌تان مي‌توانيد استفاده زيادي براي بهبود شرايط سلامتي خودتان داشته باشيد. به همين‌خاطر بهتر است اپليكيشن‌هاي برتر را بشناسيد.

  • Fooducate

Fooducate يك برنامه تغذيه مناسب با حدود 250هزار نوع مواد غذايي متفاوت است. اين برنامه، مصرف غذا، ورزش و ديگر متغيرهاي شما را پيگيري مي‌كند. همچنين داراي توصيه‌هاي غذايي مناسب براي كاربران و همچنين يك محيط اجتماعي براي برقراري ارتباط بين آنهاست. در اين اپليكيشن سعي شده در كنار ارائه راهكار، پلي ارتباطي ميان كاربران ساخته شود تا آنها بتوانند تجربيات خود را با يكديگر به اشتراك گذاشته و همديگر را راهنمايي كنند.

  • Lifesum

Lifesum يكي از برنامه‌هاي ورزشي همراه با توصيه‌هاي غذايي است. يكي از برترين برنامه‌ها در حوزه ورزش و سلامت كه مي‌توانيد توصيه‌هاي اساسي خوراكي را از آن دريافت كنيد. باتوجه به عملكرد فوق‌العاده تيم توليد‌كننده اين نرم‌افزار، اصلا نبايد نگران رژيم‌هايي كه Lifesum در اختيار شما قرارمي‌دهد باشيد و با خيال راحت مي‌توانيد به استفاده از آنها مشغول شويد. اين برنامه كار خود را با پرسيدن قد، وزن، جنسيت و اهداف تناسب اندام شما شروع مي‌كند و توصيه‌هاي مناسب شخص شما را در اختيارتان قرارمي‌دهد. بخش خوراك و ورزش و چند ويژگي ديگر رايگان بوده ولي براي دسترسي به تمام ويژگي‌هايي كه اغلب خيلي براي ما مورد استفاده ندارند، نيازمند خريد اكانت ماهانه هستيد.

  • MyPlate Calorie Tracker

MyPlate Calorie Tracker يكي ديگر از برنامه‌هاي خوب سلامت است كه بارها بين اپليكيشن‌هاي برتر قرار گرفته است. اين پايگاه داده گسترده داراي 2ميليون بخش مختلف است كه شما را براي بررسي بهتر وضعيت سلامت‌تان كمك خواهد كرد. اين برنامه همچنين داراي يك اسكنر باركد براي اضافه كردن سريع برنامه غذايي شماست. دقت برنامه تا جايي است كه حتي ميزان آب مصرفي شما را نيز اندازه‌گيري مي‌كند و مي‌تواند با ابزارهاي گوگل فيت نيز ارتباط برقرار كند تا در نهايت قابليت‌هاي چندگانه متعددي را در اختيار شما قرار دهد.

  • MyTrainerDasi

اين اپليكيشن يكي از برنامه‌هاي سلامتي نسبتا محبوب است كه از لحاظ كارايي كمي شبيه به Lifesum است. شما بايد قد، وزن و سن خود را وارد كنيد سپس برنامه به شما رژيم غذايي مناسب و تمرينات ورزشي خاصي را توصيه مي‌كند. گرچه چيز بيشتري ندارد اما بسته به مورد استفاده‌ شما مي‌تواند برنامه‌اي با كارايي بالا باشد.نكته بد و عجيب در مورد اين برنامه انگليسي نبودن بعضي از بخش‌هاي آن است كه به گفته سازندگان به‌زودي اين مشكل رفع خواهد شد. با اين همه براي افرادي كه به‌دنبال ويژگي‌هاي كاربردي در يك برنامه رايگان هستند، اين برنامه يكي از بهترين گزينه‌ها خواهد بود.

  • Runtastic Running

Runtastic يكي از محبوب‌ترين برنامه‌هاي سلامتي بوده ، غالبا جزو پيشتازان تكنولوژي محسوب مي‌شود و از نخستين برنامه‌هايي است كه از گجت‌هاي پوشيدني پشتيباني مي‌كند. علاوه بر اين داراي بخش‌هاي مختلفي نظيرآمار، نمودار، برنامه‌هاي ورزشي و موارد ديگر است. حتي به يك بخش مخصوص كفش مجهز است كه هر زمان بخواهيد كفش جديدي بخريد مي‌دانيد كه كدام انتخاب درست‌تري براي شما خواهد بود.

  • StrongLifts 5x5Workout

اين برنامه يكي از بهترين برنامه‌هاي سلامت در فهرست اپليكيشن‌هاي موفق اين رده است. تمركز اين برنامه روي آموزش از طريق سيستم StrongLifts است كه شامل مواردي از قبيل ضبط پيشرفت شما، زمان‌سنج و امكانات ديگر خواهد بود. همچنين بخش تمرينات و آموزش هم در اين اپليكيشن درنظر گرفته شده است. اين برنامه به شما يك تجربه عالي با پشتيباني از گجت‌هاي پوشيدني اندرويد، ذخيره‌سازي ابري و ويژگي‌هاي جالب ديگر را مي‌دهد. هر چند اين برنامه خريدهاي درون‌برنامه‌اي دارد، اما مي‌توان از برنامه به‌صورت رايگان استفاده كرد و براي استفاده از بسياري از قابليت‌هايش نيازي به اشتراك ماهانه نخواهيد داشت.

کد خبر 392433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha