مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

گروه شهری: پس از طرح ساماندهی اطراف میدان آزادی، طرح ساماندهی ترافیک اطراف بازار تهران در قالب طرح‌های جهادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به اجرا درمی‌آید.

سید جعفر تشکری هاشمی- معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران- با اعلام این خبر گفت: حوزه ترافیک شهری با هدف اجرای طرح‌های اضطراری در قالب طرح‌های جهادی به جای طرح‌های موضعی و موضوعی به ساماندهی حمل‌ونقل مناطق و بخش‌های مختلف تهران به منظور تسهیل در امر تردد خواهد پرداخت.

وی که در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تهران سخن می‌گفت، از تخصصی شدن هرچه بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌های تحت پوشش حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به‌عنوان یک اولویت یاد کرد و اظهار داشت: فهرست فعالیت‌های 12 گانه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در سال 87 مشخص شده‌است و تمامی سازمان‌های زیر مجموعه باید به سمت وظایف ذاتی خود گام بردارند.

وی پیش از معرفی مدیر عامل جدید سازمان حمل‌ونقل و ترافیک تأکید کرد: با تغییر مدیران، سیاست‌های مدیریت شهری تغییر نخواهد کرد.

در ادامه این مراسم تشکری هاشمی از محمود صفارزاده، مدیرعامل پیشین سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و اقدامات ارزنده وی تشکر و به جای وی نصرالله خادمی اسلام، شهردار پیشین منطقه‌3‌ را به این سمت منصوب کرد.

کد خبر 39146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز