همشهری آنلاین: سخنگوی جامعه روحانیت در واکنش به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: جامعه روحانیت نسبت به مواضع احمدی‌نژاد سکوت نکرده است، بنده هم پیش از این تقاضای محاکمه آقای احمدی‌نژاد را به دادستان کل اعلام کرده‌ام .

به گزارش ايلنا، حجت‌الاسلام غلامرضا‌ مصباحی‌مقدم، درباره دلیل سکوت اصولگرایان نسبت به مواضع احمدی‌نژاد، گفت: اصولگرایان یک گروه نیستند و من هم نمایندگی از طرف همه ندارم.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت نسبت به مواضع احمدی‌نژاد سکوت نکرده است، اظهار داشت: شخص بنده هم موضع خود را شفاف بیان داشتم و پیش از این هم تقاضای محاکمه آقای احمدی‌نژاد را به دادستان کل اعلام کرده‌ام.

مصباحی‌مقدم در واکنش به اظهارات بقایی مبنی بر اهداء ۵ سکه بهار آزادی و انتشار سندی که ادعا می‌کند، گفت: همان سندی که منتشر کردند تکذیب ادعای بقایی است، آقای بقایی اعلام کرده به هر کدام از افراد ۵ سکه بهار آزادی به مناسبت عید غدیر داده شده است، در حالی که این سند نشان نمی‌دهد که نفری ۵ سکه به افراد داده شده است.

سخنگوی جامعه روحانیت،گفت: در سند منتشر شده ادعا شده که یک سکه داده‌اند که خود تکذیب ادعای بقایی است.

حمید بقایی در یک فایل تصویری برای توجیه اتهام پرداخت پاداش‌ها و هدایای خارج از قانون به برخی افراد گفت: «یکی از موارد پرداخت این هدایا به عزیزانی بود که در اوج تحریمها تا پاسی از نصف شب در جلسات مربوطه حضور داشتند مقرر شد پنج سکه به آنها پرداخت بشود، آقایان باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم ، سعید جلیلی سکه طلا دریافت کردند و رسیدی هم ندادند.»

کد خبر 390829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha